Jump to content

Windows 7

MyStiC
 Share

Recommended Posts

Hej. Här sitter jag med min nya dator + Windows 7.

Dock så kan jag inte installera några som helst drivers, den vill att jag ska ha något Service Pack. Borde man använda något service pack som tillhör Vista eller XP? Jag är helt borta.

Mvh MyStiC

Jag behövde inte manuellt installera en enda drivrutin, eller är det något speciellt du behöver?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För er som använder Win7 hur är det? Är det ganska likt vistan vad är nytt med Win 7?

Likt Vista, ja. Skönt att slippa installera drivrutiner för allt, det mesta följer med vid installationen.

Och framför allt: Det är stabilare.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Likt Vista, ja. Skönt att slippa installera drivrutiner för allt, det mesta följer med vid installationen.

Och framför allt: Det är stabilare.

Så det är inte så att sakerna slutar bara att funka som hände för mig att jag fick installera om Vista en gång. Och hur är nätverket i själva 7:an för mig när jag hade vista så stängdes mitt internet av stupi kvarten det vart ostabilt så jag undrar hur är det då med 7:an. Så det är inte krångligt som vistan var?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det är inte så att sakerna slutar bara att funka som hände för mig att jag fick installera om Vista en gång. Och hur är nätverket i själva 7:an för mig när jag hade vista så stängdes mitt internet av stupi kvarten det vart ostabilt så jag undrar hur är det då med 7:an. Så det är inte krångligt som vistan var?

Dom både bygger nästan på samma kärna så kommer det betee sig likt Vista. Fast då är ju Windows 7 förbättrat och (sägs) vara ännu bättre användar gränsnitt.

Det har kommit MÅNGA nya nätverksfunktioner till Windows 7, men många som inte den vardagliga privat personen får känna av, mest för företag.

Jag använder Windows 7 och det rinner bättre, En STOR rekomendation.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom både bygger nästan på samma kärna så kommer det betee sig likt Vista. Fast då är ju Windows 7 förbättrat och (sägs) vara ännu bättre användar gränsnitt.

Det har kommit MÅNGA nya nätverksfunktioner till Windows 7, men många som inte den vardagliga privat personen får känna av, mest för företag.

Jag använder Windows 7 och det rinner bättre, En STOR rekomendation.

Blir att testa Win7 när jag har bättre dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor