Misterwhoopee Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Är det bara jag som tycker att Off-Topic nu förtiden bara handlar om datorer och andra dataspel? De andra topicarna flyttas ju till Spam, ta topicen Irak Krisen till exempel. (kan ju iof. bli en lång diskution av det) Men det blir liksom att Off-topic blir för spel och Spam mer Off-topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 ja, jag förstår inte nu.. Varför flyttade min topic om irak till spam? det är väll ingen onödig topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 ja, jag förstår inte nu.. Varför flyttade min topic om irak till spam? det är väll ingen onödig topic Det kanske var lite onödigt, jag ska flytta tillbaka den. Jag bara tänkte på att det kunde bli en lång diskussion där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts