Pain To ThE MaX Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Asså jag undrar bara vad den gör. Jag ka inte så mycket om datorer så jag vill inte att något händer med min dator. Kan eller orkar någon förklara hur man gör och vad som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Det är ett program som tar bort mellan-rummen mellan filerna..TYP.. Och det är inget farligt, du få bara mer utrymme på HD!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Det är ett program som tar bort mellan-rummen mellan filerna..TYP.. Och det är inget farligt, du få bara mer utrymme på HD!! Jag har funderat på att defragmentera min hårddisk men jag undrar hur mycket extra ytrymme man får, rör det sig bara om 10-20 mb är det ingen idé att defragmentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 tack för att ni svarade...Men jag e arg. Jag fick 0,0002(inget) tillbaks efter att jag defragmentera utan jag förlorade 3 timmar! Jag hatar när man väntar i onödan...och till arvid: DEFRAGMENTERA INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 tack för att ni svarade...Men jag e arg. Jag fick 0,0002(inget) tillbaks efter att jag defragmentera utan jag förlorade 3 timmar! Jag hatar när man väntar i onödan...och till arvid: DEFRAGMENTERA INTE! det beror ju på... Defragmera ska man bara göra om man har haft en dator länge och den är seg och full med skit.... jag defragmerade min dator och jag fick ut 5gb på det!!! och du pain, jag antar att du har en rätt ny dator va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2002 (redigerad) Defragmera ska man bara göra om man har haft en dator länge och den är seg och full med skit.... jag defragmerade min dator och jag fick ut 5gb på det!!! 5GB? Tror inte det.... BOT Redigerad 15 november, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Asså jag heter Danny...jag har haft min dator i nästan ett år nu...tror det e 9 månader. Men jag tar ju hand om min dator så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 När man defragmenterar flyttas bara filer omkring på själva hårrdisken, de sorteras med andra ord. Hårddisken kan sedan prestera bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts