Danken Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 hej! igår så fik jag en dator men skärmen var lite konstig så jag fixade det men sen råka jag ställa in skärmen på 170Hz så skärmen blev helt svart. vet någon hur man kan fixa det? ps. det ä en HP dator med NIVIDA grafik kort men jag ställde in det på NIVDIA nviev control Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 hej! igår så fik jag en dator men skärmen var lite konstig så jag fixade det men sen råka jag ställa in skärmen på 170Hz så skärmen blev helt svart. vet någon hur man kan fixa det? ps. det ä en HP dator med NIVIDA grafik kort men jag ställde in det på NIVDIA nviev control 170 hz?!?! Hur fan.... Pröva med att starta om datorn och tryck på F8 precis för Windows laddas. Då kommer det en meny där du väljer Enable Low resulotion Video (640x480). Då nollställs alla dina skärm inställningar så du får ställa in allt igen. Kolla först vad din skärm tål INNAN du ställer in hertzen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danken Skrivet 25 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 det fanns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Jag gjorde nått liknande förut fast jag installerade nå tweakade drivrutiner till mitt gamla Nvidia kort. Har för mig att jag gick in i felsäkert och tog bort drivrutinerna för grafikkortet sen starta jag bara om och installerade om drivrutinerna! Testa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danken Skrivet 25 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 hur gör man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 (redigerad) hur gör man det då? Tryck på F8 när datorn startar och välj sen Felsäkert läge Vet du inte när så bara spamma F8 när datorn startar ;D Redigerad 25 juli, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danken Skrivet 25 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 hur tar man bort drivrutin då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danken Skrivet 25 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 fixat:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts