FerkurZ Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Jag HATAR dåliga skittrådar! Sen så ogillar jag att vakna 08 efter att ha varit ute å styrt till 04. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Att jag var uppe hela natten. Dumt val, egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 (redigerad) Allt i dina inlägg verkar handla om din flickvän. Ja, nåt problem med det? Du vet, jag ska bli som spajderman, det enda han gjorde var att snacka om sin flickvän, tills stellan sa till han på skarpen Redigerad 23 juli, 2009 av Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 (redigerad) Ja, nåt problem med det? Du vet, jag ska bli som spajderman, det enda han gjorde var att snacka om sin flickvän, tills stellan sa till han på skarpen Tror faktiskt det var Kalle om jag inte missminner mig Edit: Har förresten märkt att väldigt många nyförälskade nämner sin flickvän väldigt ofta här. Personligen tänkte jag inte på det förrän jag fick min tillsägelse, men när man letar lite så finns det överallt Redigerad 23 juli, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Jag hatar vädret! Hade förbrett mig på idag. Men när jag vaknade var det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Jag hatar att jag vaknade vid 19 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Jag hatat att jag fortfarande har men sedan Metallicas Hultsfredspelning. Nackont -eller ska jag kalla det Whiplash -, huvudvärk och ont i halsen. Dessutom är jag fortfarande hes och hostar rätt mycket. Tråkigt eftersom jag ska ha löptest på 3000 meter på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Hatar att jag sover 12 timmar, och vaknar runt 16.00 varje dag. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 (redigerad) Hatar att jag sover 12 timmar, och vaknar runt 16.00 varje dag. (:!!! Ställ klockan? Jag har min klocka på 10-10:30 varje dag bara för att inte sova bort hela dagen. Redigerad 24 juli, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Hatar att jag sover 12 timmar, och vaknar runt 16.00 varje dag. (:!!! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Äh, det hör till att sova bort hela somarlovet! och nätterna är mycket mysigare så det är helt OK. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Jag hatar att tjejer kan va så jävla veliga. Det skulle komma en tjej hem till mig på middag imorn (vuxenpoäng). Allt var planerat, men nu säger hon att hon inte vill komma, inte än. Vi alla vet väl dock innerst inne att det inte kommer bli något alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Jag hatar att det känns som att den här tråden och klagomuren har exakt samma innebörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Jag hatar att det känns som att den här tråden och klagomuren har exakt samma innebörd. I klagomuren skriver man ju oftast sånt man alltid kommer att "hata", här är det i alla fall tänkt att man ska skriva saker som man hatar "just nu". Men jag håller nog ändå med lite... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 (redigerad) Jag hatar att jag måste nu leta upp koden till kassaskåpet på Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth. Och att man har kollat i dagboken flera gånger och fan hittar man inge kod till skåpet som han sa... Redigerad 24 juli, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 +1 (:!!! +1 Är vaken tills 04-07 varje dag och vaknar 14/15/16/17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Seriöst...ni måste lägga er tidigare. Jag hatar att jag inte får spela mitt Em. 3, var ju så taggad på att rädda lite liv (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 (redigerad) Seriöst...ni måste lägga er tidigare. W...W...Why? lSka skriva en description på något skit sen går jag och lägger mig Hmm.. Just nu hatar jag kristna & judar, men för att inte bli en lika dålig människa som hitler tänker jag bara gasa ihjäl alla kristna, rör man judarna får man stryk (:!!! Redigerad 25 juli, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Seriöst...ni måste lägga er tidigare. Jag hatar att jag inte får spela mitt Em. 3, var ju så taggad på att rädda lite liv (:!!! Det är ju så jävla trist att lägga sig tidigt. Man har ju så mycket saker man vill göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 jag hatar sånna jävla fjantar som finns överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts