SimonJ Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Hejsan! Eftersom det finns en tråd om vad vi forumiter njuter av just nu, så tänkte jag att det kanske vore bra med en tråd om vad man ogillar just nu (för tillfället) också... Börjar med mig själv: Jag hatar att det snart är dags att gå till skolan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Hata är ett sådant starkt ord, avskyr hade varit ett bättre val. Jag ogillar det faktum att jag har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 (redigerad) Eller vad njuter du inte av just nu eller vad stör du dig på just nu, tänkte göra en sådan tråd inatt but somehow I changed my mind. Well.. OT: Just nu hatar jag Agent.47 som spammar mig på msn ( skojjade ) . Finns väl inte precis något annat just nu. Redigerad 22 juli, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Jag hatar att det snart är dags att gå till skolan igen. Jag hatar att det snart är dags att gå till sommarskolan. Dessutom så förstår jag inte varför jag ska dit, hade ju godkänt i alla ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Jag ogillar starkt sättet KFF åkte ut ur CL på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Jag hatar " Vad ... just nu?"-trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Jag hatar " Vad ... just nu?"-trådar. Second that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Second that! x3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 KEN MASTERS. SHORYUKEN SPAMMING KAN DRA ÅT HELVETE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Jag hatar p12orna på svenskafans. SF borde införa åldersgräns på minst sexton år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 En föredetta kompis som snackar skit om min flickvän, hade han varit här hade jag slagit ut tänderna på han, jag är så jävla arg. Och såna här trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Jag hatar brats just nu mest av allt. 5 stycken som slog ner min polare på avenyn igår. Bratsfittor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 En föredetta kompis som snackar skit om min flickvän, hade han varit här hade jag slagit ut tänderna på han, jag är så jävla arg. Och såna här trådar Sådana skitstövlar det finns, 1 000 000kr. and I'll go and get his head on a plate OT cut in half: Just nu hatar jag bullshit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Jag hatar " Vad ... just nu?"-trådar. +1 Även om jag började med det i spelforat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 jag tycker att en person kan ringa mig nu och inte om hundra timmar. jävla fanskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 En föredetta kompis som snackar skit om min flickvän, hade han varit här hade jag slagit ut tänderna på han, jag är så jävla arg. Och såna här trådar Allt i dina inlägg verkar handla om din flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 (redigerad) En föredetta kompis som snackar skit om min flickvän, hade han varit här hade jag slagit ut tänderna på han, jag är så jävla arg. Och såna här trådar Din flickvän är en skit! Edit; Räcker det inte med klagomuren? Redigerad 22 juli, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Att jag drack för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Är skitnödig och måste gå alla 12 trappsteg upp till övervåningen för att komma till en toalett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Varför inte bara klaga på det man hatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts