Skotten_31 Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Klarade storyn för ett tag sen. Undrar vad som hände med Mr.Bulgarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Klarade storyn för ett tag sen. Undrar vad som hände med Mr.Bulgarin Ingen vet. Förhoppningsvis så klarnar det upp lite i TBoGT som kommer till 360 i höst. Det finns mycket som tyder på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Klarade storyn för ett tag sen. Undrar vad som hände med Mr.Bulgarin Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Vem? Mr Rodislav Bulgarin, mannen som satte ett pris på Nikos huvud då han tyckte att Niko var skyldig honom pengar för en viss affärs utkomst hemma i Serbien, strax efter kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Vem? Man stöter på honom tillsammans med Dimitri i lagerlokalen innan man flyr till Bohan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 (redigerad) Körde det uppdraget idag (för övrigt på mitt nyinköpta Xbox och GTAIV, måste bara få nämna det här någonstans ) och det känns som om Mr. Bulgarin och Niko har för mycket historia bakom sig att bara låta det rinna ut i sanden. Han var rätt ful också denne Bulgarin har jag för mig. Möjligen därför som han bara fick vara med på en cutscene.. Redigerad 23 juli, 2009 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts