SilentViper Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Vet inte riktigt vart denna tråd bör ligga eftersom det handlar om musik så kan ja lika posta det här. Det är så jag har börjat använda nu FL Studio för att börja gö min egen trance musik och jag har ett problem. Jag kör med FL Studio 8 men när ja lägger till en del musik i själva FL studio asså det som finns inlaggt, så låter det som att 100 styckna av ett och samma klipp spelas upp samtidigt. Och detta händer typ bara när ja använder av Melody Loops. Sen har jag sökt på diverse tutorials men där visar dom typ bara färdig trance musik så enda dom visar är att dom lägger in ljudklipp som jag inte riktigt fattat. Sen har ja svårt att få till det där ljudet som man ska ha till trance musiken. Nån som kan försöka hjälpa mig med FL studio med mitt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Lägg till min msn så kan jag hjälpa dig, jag är grym på FL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Lägg till min msn så kan jag hjälpa dig, jag är grym på FL Ska gö det dirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 (redigerad) Glöm kom på att jag måste ha en sak till FL Studio innan ja kan använda dessa plugins Redigerad 22 juli, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts