Jump to content

Riktiga byggnader...

Mr Mister
 Share

Recommended Posts

Idag när jag kollade lite i GT, så såg jag en bild på ett hotell som heter "Olony Hotel". Jag tyckte jag kände igen byggnaden från VC, så jag startade spelet och körde till Ocean Beach. Där såg jag hotellet. I Vice City heter hotellet Colon Hotel, men bortsett från det är den nästan exakt likadan som "Olony Hotel". Grymt att R* har avbildat hotell från verkligheten! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag när jag kollade lite i GT, så såg jag en bild på ett hotell som heter "Olony Hotel". Jag tyckte jag kände igen byggnaden från VC, så jag startade spelet och körde till Ocean Beach. Där såg jag hotellet. I Vice City heter hotellet Colon Hotel, men bortsett från det är den nästan exakt likadan som "Olony Hotel". Grymt att R* har avbildat hotell från verkligheten! :D

Vart på Ocean Beach ligger det??? <_< på Ocean Drive eller de mer centrala kvarteren??? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag när jag kollade lite i GT, så såg jag en bild på ett hotell som heter "Olony Hotel". Jag tyckte jag kände igen byggnaden från VC, så jag startade spelet och körde till Ocean Beach. Där såg jag hotellet. I Vice City heter hotellet Colon Hotel, men bortsett från det är den nästan exakt likadan som "Olony Hotel". Grymt att R* har avbildat hotell från verkligheten! :D

vet inte om det har med saken att göra, men det finns en byggnad som heter Staunton Plaza på riktigt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 months later...

Colon hotel i Vice City är en kopia av det riktiga Colony Hotel i Ocean Drive, Miami Beach

Colony Hotel i Miami Beach: (På ocean Drive)

Colon Hotel i Vice City:

----------------------------------------------------------------------------------------------

Beacon Hotel Miami Beach:

Deacon Hotel Vice City:(Höger om ambulansen)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Starlite Hotel Miami Beach:

sbdeco30_128697_4.jpg

Moonlite Hotel Vice City:

60.jpg

Fattar ni nu :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor