Mr Mister Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Idag när jag kollade lite i GT, så såg jag en bild på ett hotell som heter "Olony Hotel". Jag tyckte jag kände igen byggnaden från VC, så jag startade spelet och körde till Ocean Beach. Där såg jag hotellet. I Vice City heter hotellet Colon Hotel, men bortsett från det är den nästan exakt likadan som "Olony Hotel". Grymt att R* har avbildat hotell från verkligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Idag när jag kollade lite i GT, så såg jag en bild på ett hotell som heter "Olony Hotel". Jag tyckte jag kände igen byggnaden från VC, så jag startade spelet och körde till Ocean Beach. Där såg jag hotellet. I Vice City heter hotellet Colon Hotel, men bortsett från det är den nästan exakt likadan som "Olony Hotel". Grymt att R* har avbildat hotell från verkligheten! Vart på Ocean Beach ligger det??? på Ocean Drive eller de mer centrala kvarteren??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Vart på Ocean Beach ligger det??? (:!!! på Ocean Drive eller de mer centrala kvarteren??? Ocean Drive... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Cooolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Idag när jag kollade lite i GT, så såg jag en bild på ett hotell som heter "Olony Hotel". Jag tyckte jag kände igen byggnaden från VC, så jag startade spelet och körde till Ocean Beach. Där såg jag hotellet. I Vice City heter hotellet Colon Hotel, men bortsett från det är den nästan exakt likadan som "Olony Hotel". Grymt att R* har avbildat hotell från verkligheten! vet inte om det har med saken att göra, men det finns en byggnad som heter Staunton Plaza på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 finns en som heter "malibu club" också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 (redigerad) Washington mall är också från verkligheten (Miami), den har exlusiva affärer som gucci och sånt, enligt GameFAQs Redigerad 22 mars, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Colon hotel i Vice City är en kopia av det riktiga Colony Hotel i Ocean Drive, Miami Beach Colony Hotel i Miami Beach: (På ocean Drive) http://www.dvs1.informatik.tu-darmstadt.de/DVS1/staff/hurler/homepage/pics/Colony%20by%20Night%20-%20Small.jpg Colon Hotel i Vice City: http://www.gta-vice.com/files/screenshot/gta-vice-84.jpg ---------------------------------------------------------------------------------------------- Beacon Hotel Miami Beach: http://info.ego.com/destinations/miami-beach/beaconhotel/images/front.jpg Deacon Hotel Vice City:(Höger om ambulansen) http://www.gta-vice.com/files/screenshot/service_ambulance.jpg ---------------------------------------------------------------------------------------------- Starlite Hotel Miami Beach: Moonlite Hotel Vice City: ---------------------------------------------------------------------------------------------- Fattar ni nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Det finns ett hotell som heter något med "ocean ----", det hotellet är en exakt kopia av ocean weiw, förutom namnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Grymt.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Men visste ni inte att den byggnaden med ett hål i också finns i Miami och att man även kan se den i 'Miami Vice'-introt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Men visste ni inte att den byggnaden med ett hål i också finns i Miami och att man även kan se den i 'Miami Vice'-introt. byggnaden med ett hål i?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 byggnaden med ett hål i?? den som man åker upp i under uppdraget "G-spotlight" från filmstudion. men den byggnaden i Miami Vice är bredare en den i Vice City. Men men, de e ju alltid ett hål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 den som man åker upp i under uppdraget "G-spotlight" från filmstudion. men den byggnaden i Miami Vice är bredare en den i Vice City. Men men, de e ju alltid ett hål Jaså, den byggnaden! Var lite svårt att förstå Arman's beskrivning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 little havanna finns i verkligheten den va me på CSI Miami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 little havanna finns i verkligheten den va me på CSI Miami I Miami Vice och 2 fast 2 furious me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts