Larrkee Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Hej! Jag har ett problem som är mycket irriterande. Det är så, att när jag spelar WoW så ligger min FPS på 60.. efter några minuter så sänker den sig till 15-20 FPS. och efter några ytterliga minuter så går den tillbaka till 60 FPS, och tbx, och tbx, osv. Det fortsätter så här hela tiden.. Jag var inte så orolig i början, jag tänkte bara att det förmodligen är någon process i bakgrunden som stör. ICKE! Jag vet inte vad jag ska göra. Är det någon annan som har haft samma problem eller vet vad problemet är? Btw, jag bytte chassi och formaterade allt på den. Drivrutinerna är installerade. Det är som om den blir för värm.. Detta är vanligt på bärbara datorer. (PGA lack av fläktar) Jag har många fläktar så det kan inte vara det. Snälla jag behöver hjälp! Skulle uppskatta det! Mvh // Larrkee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Hej! Jag har ett problem som är mycket irriterande. Det är så, att när jag spelar WoW så ligger min FPS på 60.. efter några minuter så sänker den sig till 15-20 FPS. och efter några ytterliga minuter så går den tillbaka till 60 FPS, och tbx, och tbx, osv. Det fortsätter så här hela tiden.. Jag var inte så orolig i början, jag tänkte bara att det förmodligen är någon process i bakgrunden som stör. ICKE! Jag vet inte vad jag ska göra. Är det någon annan som har haft samma problem eller vet vad problemet är? Btw, jag bytte chassi och formaterade allt på den. Drivrutinerna är installerade. Det är som om den blir för värm.. Detta är vanligt på bärbara datorer. (PGA lack av fläktar) Jag har många fläktar så det kan inte vara det. Snälla jag behöver hjälp! Skulle uppskatta det! Mvh // Larrkee Kolla hur varmt ditt grafikkort är samt pröva med en ominstallering av drivrutiner (ta bort dom gammla först!) Det kan lika gärna vara damm i grafikkort fläkten, isåfall kvittar det ifall du har många fläktar/bytt chassi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Du kan ha en miljard fläktar, behöver inte vara bra ventilering för det. Bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts