SilentViper Skrivet 5 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 (redigerad) Mm, nu får du faktiskt lägga av, SilentViper. Its not me. Jag tror fortfarande det är samma person/personer som ligger bakom detta igen. Kanske denna person är bakom en proxy igen och törs ej visa sitt riktiga IP? Kanske dags för hultan att banna all regg från proxy? Redigerad 5 augusti, 2009 av SilentViper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Måste faktiskt också säga, this one sucked AZZ. Roligare första gången Undrar hur lång tid denna tar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Måste faktiskt också säga, this one sucked AZZ. Roligare första gången Undrar hur lång tid denna tar. Det är väl nån omogen/omogna skit ungar som har inget liv och inte törs visa vem dom är utan måste sitta bakom en fittig proxy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Its not me. Jag tror fortfarande det är samma person/personer som ligger bakom detta igen. Kanske denna person är bakom en proxy igen och törs ej visa sitt riktiga IP? Kanske dags för hultan att banna all regg från proxy? Det måste det ju nästan vara... Tycker i alla fall att dom kan lägga av nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Det måste det ju nästan vara... Tycker i alla fall att dom kan lägga av nu! Men tydligen så kan dom inte få in det i deras hjärnor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 (redigerad) Det är väl nån omogen/omogna skit ungar som har inget liv och inte törs visa vem dom är utan måste sitta bakom en fittig proxy. Don't talk shit about PROXXY!!! Men jag håller med, första gången var rolig. Men nu och så otrevligt också som te.x Itunes tråden. Det var bara tråkigt. Redigerad 5 augusti, 2009 av Alle090 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Don't talk shit about PROXXY!!! Men jag håller med, första gången var rolig. Men nu och så otrevligt också som te.x Itunes tråden. Det var bara tråkigt. Håller med skulle inte förvåna mig om det är dessa personer som jag tänker på nu som ligger bakom detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Förstår inte det roliga i det hela? Visst, det var roligt första gången, men det här är bara trams. Vad är meningen? Förudmjuka Agenten? Vara rolig? Ge tillbaka? Något måste det ju vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Förstår inte det roliga i det hela? Visst, det var roligt första gången, men det här är bara trams. Vad är meningen? Förudmjuka Agenten? Vara rolig? Ge tillbaka? Något måste det ju vara. den/dom kanske hoppas på att han ska bli sur och rage quittaaaaaaaa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Nej, nu låser jag den här tråden. Den har tjänat sitt ursprungliga syfte och att fortsätta diskutera fejk-agenter är att mata trollen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts