Joe Dirt Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 (redigerad) Detta måste ju gå ner i GTASajten-historien Men ni kan ju inte banna för att det är identitets stöld... Då är det väll som att jag skulle säga att ni bryter mod copyright lagen med att sno Agent 47 från Hitman serien eller? Redigerad 28 juli, 2009 av Joe Dirt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Hoppas folk inser att man inte får ha 2 konton, Stell verkar vara på ett härligt bannhumör! De använder givetvis proxy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 http://insurrection.ca/upload/media/images/MotivatorLegendaryThread.jpg Only at GTAsajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 De använder givetvis proxy. Det går inte att banna dom ändå asså banna deras acc? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Det går inte att banna dom ändå asså banna deras acc? Varför skulle det inte gå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Det går inte att banna dom ändå asså banna deras acc? Ta bort deras accounts går men då är det bara att starta en ny efter det Dom måste banna IP om det ska bli permanent och det kan dom inte eftersom det är bakom en proxy! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 (redigerad) http://insurrection.ca/upload/media/images/MotivatorLegendaryThread.jpg Only at GTAsajten. +1 Det går inte att banna dom ändå asså banna deras acc? Dom har inte brutit någon regel. Dom har valt att regga sig anonymt och säkert spela dig ett spratt. Redigerad 28 juli, 2009 av Alle090 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Det går inte att banna dom ändå asså banna deras acc? Klart det går. Jag tycker dock att vi ska ge det lite tid och se vad som händer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agent.47 Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Vafrö måste ja bannas bara fö jag hete agent.47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 (redigerad) Ah okej men jag har mina misstankar tar dom inte här i tråden men om nån mod eller admin villig att höra så talar jag om. Fast det kanske inte hjälper er nåt med detta men ändå. Redigerad 28 juli, 2009 av SilentViper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 (redigerad) +1 Dom har inte brutit någon regel. Dom har valt att regga sig anonymt och säkert spela dig ett spratt. Ang. regler har han postat skittrådar utan grund, som han själv dubbelpostat i med stavning värre än en skottskadad lemur, uppenbarligen fakad. Redigerad 28 juli, 2009 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 (redigerad) +1 Dom har inte brutit någon regel. Dom har valt att regga sig anonymt och säkert spela dig ett spratt. Är det inte att bryta mot en regel att ha likadant namn som jag hade innan ja böt? Och btw kolla även Agent.47 signatur Redigerad 28 juli, 2009 av SilentViper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 (redigerad) Är det inte att bryta mot en regel att ha likadant namn som jag hade innan ja böt? Och btw kolla även Agent.47 signatur Tyvärr inget regelbrott enligt Gtasajtens regler! Ang. regler har han postat skittrådar utan grund, som han själv dubbelpostat i med stavning värre än en skottskadad lemur, uppenbarligen fakad. Ja, klart detta är fake. Men samtidigt... HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA Redigerad 28 juli, 2009 av Alle090 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Är det inte att bryta mot en regel att ha likadant namn som jag hade innan ja böt? Och btw kolla även Agent.47 signatur Och med det menar du?? Att han har din msn eller? Lol det är bara att börja leta då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 (redigerad) Är det inte att bryta mot en regel att ha likadant namn som jag hade innan ja böt? Och btw kolla även Agent.47 signatur Varför ska det vara ett regelbrott? Nya medlemmer kan ju inte precis veta om gamla medlemmars förra namn. Men håller med, med tanke på att båda är reggade genom en proxyserver. Redigerad 28 juli, 2009 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Är det inte att bryta mot en regel att ha likadant namn som jag hade innan ja böt? Och btw kolla även Agent.47 signatur Man kan inte ha exakt likadant namn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Och med det menar du?? Att han har din msn eller? Lol det är bara att börja leta då... Så du tror dom säger vem det är? Jag heter Predator på flera sidor än så eller ja tre. Men som sa ja sist så nån mod eller admin vill höra vem jag misstänker så pm:a gärna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 (redigerad) Jag tror jag ska byta namn, nu när denna tråd kom up så käns det som ett bra tillfälle! Tror det blir SilenAgent. Redigerad 28 juli, 2009 av Nik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Man kan inte ha exakt likadant namn. Jag tror det bara gäller de namn som folk använde när de registrerade sig. --- Jaha, nu är agenterna bannade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 (redigerad) Jaha, nu är agenterna bannade. Hade velat se mer med dom Redigerad 28 juli, 2009 av Alle090 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts