SilentViper Skrivet 27 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Sorry fellas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Värdelöst namn och du kommer vara agenten resten av din vistelse här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 (redigerad) Värdelöst namn och du kommer vara agenten resten av din vistelse här. Jaja men jag gillar iallafall det sen får ni säga vad ni vill. Och jag vet att jag kommer alltid vara agenten här. Redigerad 27 juli, 2009 av SilentViper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 LOL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 SilentViper låter lika catchy som SnellHell. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 (redigerad) En ny era har börjat i Gtasajtens historia. Edit; Frågan är också - Varför gör du en poll, får ett solklart svar från 'oss' och ändå gör ett namnbyte? Redigerad 27 juli, 2009 av Xazzi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 tycker din avatar var fulare än nicket...vilket inte säger någonting. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Nej..bestäm dig för någonting och håll dig till det. Gärna AGENTEN4FUCKINGLIFE eller något gulligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 (redigerad) Den tysta huggormen. Cooolt... ... ... Idiotiskt påfund och ärligt talat känns det som att du gjorde det här bytet mest för att få lite "publicitet" och uppmärksamhet. Ungefär som när Brittan Spears rakade skallen. Edit; Frågan är också - Varför gör du en poll, får ett solklart svar från 'oss' och ändå gör ett namnbyte? Agentens vägar äro outgrundliga. Redigerad 27 juli, 2009 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Hultan cashar in. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Den tysta huggormen. Cooolt... ... ... Idiotiskt påfund och ärligt talat känns det som att du gjorde det här bytet mest för att få lite "publicitet" och uppmärksamhet. Ungefär som när Brittan Spears rakade skallen. Agentens vägar äro outgrundliga. Jag gjorde inte det för att få uppmärksamhet utan jag hade tänkt på länge att byta namn förr eller senare så nu när ja hade chansen så gjorde jag det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Vote: Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 SilentViper, men snälla... Byt till Agent-47 nu för jäkelen. >_> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Jag gjorde inte det för att få uppmärksamhet utan jag hade tänkt på länge att byta namn förr eller senare så nu när ja hade chansen så gjorde jag det. Har du inte alltid haft chansen? ;| Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Har du inte alltid haft chansen? ;| Inte när man har pengar på mobilen så att säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 SilentViper låter inte så Agent-aktigt. Jag gissar på fakenick Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Sorry fellas Det här kan bara beskrivas med en bild. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Sjukt orginellt och spännande namn. Nu kommer jag se upp till dig 154 gånger mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 SJU ja. 36 nej. sju vs 36: 36 vinner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts