Kustjaegarn Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Jag har klarat av spelet för någon månad sedan på Xbox360 till 100%. Jag brukar lira andra spel nuförtiden men hade en polare här i helgen som aldrig hade provat spelet och då lirade vi lite och det var ju så sjukt kul . Jag skulle vilja ha lite tips av er andra som har klarat spelet och alla sidogrejer om vad man kan göra. Jag har spelat multiplayer-lägena och de är sjukt roliga men jag vill ha lite tips på grejer att göra i single player-läget. Klubbar, barer, restauranger etc. man kan gå in i (äntringsbara)? Inte bara de som går under dejter/träffar med vänner Dolda/Hemliga saker? Kort och gott - roliga saker man kan göra när man "varvat" spelet som det hette på den gamla goda tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Jag har klarat av spelet för någon månad sedan på Xbox360 till 100%. Jag brukar lira andra spel nuförtiden men hade en polare här i helgen som aldrig hade provat spelet och då lirade vi lite och det var ju så sjukt kul . Jag skulle vilja ha lite tips av er andra som har klarat spelet och alla sidogrejer om vad man kan göra. Jag har spelat multiplayer-lägena och de är sjukt roliga men jag vill ha lite tips på grejer att göra i single player-läget. Klubbar, barer, restauranger etc. man kan gå in i (äntringsbara)? Inte bara de som går under dejter/träffar med vänner Dolda/Hemliga saker? Kort och gott - roliga saker man kan göra när man "varvat" spelet som det hette på den gamla goda tiden. Oh. Detta låter som en topic jag kan bidra mycket till. Men tyvärr så kan / vill / orkar jag inte just nu. Jag ska se på "I Survived a Japaneese Gameshow" och återkommer med spännande tips senare. Så. Kolla in hit senare i natt / imorgon så ska jag nog ha skrivit några tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Självmord osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kustjaegarn Skrivet 20 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Oh. Detta låter som en topic jag kan bidra mycket till. Men tyvärr så kan / vill / orkar jag inte just nu. Jag ska se på "I Survived a Japaneese Gameshow" och återkommer med spännande tips senare. Så. Kolla in hit senare i natt / imorgon så ska jag nog ha skrivit några tips. Det ser jag framemot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 6 star police chase! Ta en helikopter och landa inuti fängelset och gå runt, förfölja peds, eller bara ta en chopper och glid runt i Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 6 star police chase! Ta en helikopter och landa inuti fängelset och gå runt, förfölja peds, eller bara ta en chopper och glid runt i Liberty City Det kan faktiskt vara roligare än man tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kustjaegarn Skrivet 20 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Tack för era tips! Dock så hittade jag en map som har en del roliga grejer man kan göra för att fördriva tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Självmord osv. Typ det enda jag gör när jag spelar. När jag väl har börjat så kan jag inte sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Själv tycker jag det är rätt nice att klä sig i skinnjacka, jeans och kängor och sedan cruisa runt i någon gammal glidarbil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Jag känner mig så dålig som inte svarat här. Well du har fått några tips redan, och, jag är dålig. Orkar inte skriva nu. Men Illousion påminde mig för några dagar sedan om dessa listor som jag glömt bort. Någonting du kanske kan "ha nytta utav"? 10 Activities (+, alltså mycket mer än 10st) to do when bored. 100 Non-violent Activities (+, alltså mycket mer än 100st) to do in IV. Du ska tacka Illousion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 När man är 100% klar med IV kan man ju försöka sig på samma prestationen med III, VC, VCS, LCS, eller Chinatown Wars (:!!!. Eller skaffa ett liknande lir så som tex SR eller SR2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 100% som i storyn +200 duvor etc eller 100% av alla Achievements? Kör så du får alla achievements, efter det kör du MP eller köper TLAD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kustjaegarn Skrivet 27 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 100% som i storyn +200 duvor etc eller 100% av alla Achievements? 100% så att jag fick "Keys to the city"-achievementen, så storylinen samt duvor, unique stunt jumps osv. Jag har klarat av alla achievements förutom en del som är för multiplayer. Det blir nog till att skaffa TLAD och TBoGT. Tack för alla tipsen i tråden dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Lånar tråden lite. Måste man se klart hela teatershowen eller stand-up showen när man tar ut sina polare för att få 100 %? Räcker det med att man går in och lämnar direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Lånar tråden lite. Måste man se klart hela teatershowen eller stand-up showen när man tar ut sina polare för att få 100 %? Räcker det med att man går in och lämnar direkt? Jag har inget direkt svar, men jag vet att de brukar gnälla om man lämnar tidigare. Vet inte om det påverkar något dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 (redigerad) Jag har inget direkt svar, men jag vet att de brukar gnälla om man lämnar tidigare. Vet inte om det påverkar något dock. Just därför jag frågar. De gnäller ju, men frågan är om det gills eller ej. Är det bara Packie, Bruce och Jacob man måste ta ut? Enligt checklisten är det så. Roman är ju ioförsig din kusin, men what about Dwayne? Spoiler: Om man dödat Playboy X dvs. Redigerad 27 juli, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Du kan väl allt kö om Storyn annars åk och stunta lite här och där. Eller så skaffar du polisjakt och se hur länge du kan klara dig med snuten efter dig, det gjorde och min kompis f.ö på san andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Just därför jag frågar. De gnäller ju, men frågan är om det gills eller ej. Är det bara Packie, Bruce och Jacob man måste ta ut? Enligt checklisten är det så. Roman är ju ioförsig din kusin, men what about Dwayne? Spoiler: Om man dödat Playboy X dvs. För 100% är det bara de tre. För Liberty City 5 krävs de tre plus Roman (oavsett slut) samt Dwayne (men bara om han lever). Så se till att vara på god fot med Roman om du väljer "Deal". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Lånar tråden lite. Måste man se klart hela teatershowen eller stand-up showen när man tar ut sina polare för att få 100 %? Räcker det med att man går in och lämnar direkt? Ja man kan gå in och lä'mna direkt. Stattsen ökar trotts gnäll. Samma sak med bowling. Jag snabb datade alla mina vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Tänk på att ta med polarna på flera (upp till fyra) aktiviteter på samma gång, så slipper man styret med att ringa och plocka upp etc. Man kan boosta ca 15% varje gång om man gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts