Wild_hawk Skrivet 19 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 jag står på Bush´s sida! förklara då varför du stöder Bush? för jag ser ingen anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 jag stödjer honom därför att han gör rätt i att bomba saddam och hans söner. Saddam bryr sig i alla fall inte om sitt folk! Så jag vill att Saddam ska BORT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 (redigerad) jag stödjer honom därför att han gör rätt i att bomba saddam och hans söner. Saddam bryr sig i alla fall inte om sitt folk! Så jag vill att Saddam ska BORT! genom att döda massa oskyldiga! tycker inte det låter smart Redigerad 19 mars, 2003 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 jag stödjer honom därför att han gör rätt i att bomba saddam och hans söner. Saddam bryr sig i alla fall inte om sitt folk! Så jag vill att Saddam ska BORT! Skulle du vilja dö om Göran Person blev galen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...ousRenderType=6 tryck på rörlig grafik så får ni se stratigin får båda länderna tror jag asså hur usa kan anfalla och hur irak kan försvara sig. :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Står inte på nåns sida, bryr mig faktiskt inte så mycket om det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Står inte på nåns sida, bryr mig faktiskt inte så mycket om det där.. inte? du tycker väl nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 vill ni veta va klockan e?? gå in här http://www.funforwards.com/flash/september...er02/saddam.swf (detta e inte spam de e en sak om georg o saddam. de e typ en liten film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 vill ni veta va klockan e?? gå in här http://www.funforwards.com/flash/september...er02/saddam.swf (detta e inte spam de e en sak om georg o saddam. de e typ en liten film hehe, kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 hehe, kul! lol, kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 inte? du tycker väl nånting? Jag tycker att båda gubbarna kann dränka sig om det stämmer det som ni skriver här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 det stämmer ej! Bush vill bara ha ner Saddam inte ta oljan! USA har försökt förut med en fredlig lösning men saddam har inte följt reglerna i allafall. USA vill som alla andra att det ska bli demokrati i Irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 vill ni veta va klockan e?? gå in här http://www.funforwards.com/flash/september...er02/saddam.swf (detta e inte spam de e en sak om georg o saddam. de e typ en liten film kul men...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 jag tror att bush vill störta saddam inte civil befolkningen...men jag står inte på nån av deras sida... bush vill inte åt oljan heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 (redigerad) vill ni veta va klockan e?? gå in här http://www.funforwards.com/flash/september...er02/saddam.swf (detta e inte spam de e en sak om georg o saddam. de e typ en liten filmHehe Redigerad 19 mars, 2003 av Niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 kul men...... ........vadå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 ........vadå vet inte! nåt skumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 asså kan ni inte fatta bush skulle alldrig attackera om inte oljan fanns där. dom sa att först bombar bombplanen sen kommer elitstyrkor och säkrar viktiga saker som oljekällor kan ni inte fatta om bush vill att irak ska få det bra varför ger han inte oljan till irakierna som är oskyldiga om det nu kommer finnas ett land kvar som heter irak. bush är krigsgalen som ni sa förut han tror att han är admin över hela världen jag säger inte att jag är på saddams sida men bush följer inte fn reglerna death to war life to peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 asså kan ni inte fatta bush skulle alldrig attackera om inte oljan fanns där. dom sa att först bombar bombplanen sen kommer elitstyrkor och säkrar viktiga saker som oljekällor kan ni inte fatta om bush vill att irak ska få det bra varför ger han inte oljan till irakierna som är oskyldiga om det nu kommer finnas ett land kvar som heter irak. bush är krigsgalen som ni sa förut han tror att han är admin över hela världen jag säger inte att jag är på saddams sida men bush följer inte fn reglerna death to war life to peace Nu sa du nåt bra (slipper skriva det själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts