Wild_hawk Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 >Bush har sagt att han tänker starta kriget i morgon, han vet inte vad han ger sig in på, han kommer att bli en ny hitler, han är det största hotet mot världsfreden < skika detta medelande till alla på din messenger lista för att vissa att du inte vill ha krig och visar medkänsla till dom civila i irak>kedja brev by Wild Hawk> peace my brothers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 FYYY inga kedjebrev... och om du inte visste det har saddam uppfört sig om hittler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) FYYY inga kedjebrev... och om du inte visste det har saddam uppfört sig om hittler saddam har vellat försökt att lösa detta, men bush säger jag går inte med på hans upptåg.. HAN VILL HA KRIG. När det gäller Saddam, vist han är som en hitler med, men han vill lösa det!! det vill inte bush det här handlar mest om oljan för bush!! Redigerad 16 mars, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 sen när skulle saddam vilja lösa nått den fegisen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 sen när skulle saddam vilja lösa nått den fegisen... sen när han sa kan vi inte ha en debbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Jag är för ett krig i Irak för att jag personligen tycker att Saddam är en jävla idiot som inte behandlar sitt folk bra. tex. han lever i total lyx, medan resten av folket lider av fattigdom och hunger Så jag tycker han borde störtas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 (redigerad) båda är lika dumma i huvet........... Redigerad 17 mars, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 båda är lika dumma i huvet........... Sant... Ingen av dom är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 (redigerad) båda är lika dumma i huvet........... Håller med. Jag är för ett krig i Irak för att jag personligen tycker att Saddam är en jävla idiot som inte behandlar sitt folk bra. tex. han lever i total lyx, medan resten av folket lider av fattigdom och hunger Så jag tycker han borde störtas. Så du tycker alltså att därför ska fler civila dö? Redigerad 17 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Jag är för ett krig i Irak för att jag personligen tycker att Saddam är en jävla idiot som inte behandlar sitt folk bra. tex. han lever i total lyx, medan resten av folket lider av fattigdom och hunger Så jag tycker han borde störtas. e du dum eller varför skule dom kriga gör ju saken bara värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 (redigerad) min kömpis Redigerad 17 mars, 2003 av moranisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 min kömpis så roligt *ironisk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Vad är kömpis ändra det. Saddam är dum men bush med skulle dom inte kunna aväpna han utan våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 han är min kåmpis!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Sluta http://www25.brinkster.com/hornper/db/uv/distrikt/sluta.gif. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 moranisse: kan du sluta med dina jävla korkade inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 han är min kåmpis!!!! du e inte roligt!man kan säga att du skojar om mäniskors död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 (redigerad) Horanisse man förstår att du är från Norge. Redigerad 17 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Håller med. Så du tycker alltså att därför ska fler civila dö? Saddam har faktiskt gasat ihjäl civila irakier för att han typ ville testa vad som hände. Bush är en skjutgalen femåring som vill åt iraks olja för att ha råd med fler vapen. Visste ni att usa har lika stark armé som de åtta näst största storarméländerna har tillsammans. Å andra sidan är det ju inte bra med Saddams diktatur heller. Man borde skjuta ihjäl båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Visst har Saddam dödat civila. 5000 kurder. Men det ska ju inte den civila befolkningen få betala för. Saddam kommer ändå bara att fly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts