VickeX Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Är det någon här som känner sig sugen på en fototävling? Damma av San Andreas-fodralet, installera och anmäl dig. Jag vet inte varför. Kändes bara rätt just nu. Anmälda: VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Jag är på, om jag förstått vad det går ut på, visst är det så att man ska ta kort på en speciell grej i spelet? Måste man då lira på PC? Kan bara vara med om jag istället kan fota tvn med digitalkameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Jag är också gärna på, bara jag vet vad det är för tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...BFoto-t%E4vling Frusc, du får vara med, men du ska ju helst få till en någorlunda bra kvallitet på bilden. Utöver det så är det ju bildens komposition och objektet som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...BFoto-t%E4vling Frusc, du får vara med, men du ska ju helst få till en någorlunda bra kvallitet på bilden. Utöver det så är det ju bildens komposition och objektet som räknas. Okej, lär bli bra bilder, om det skiter sig får vi se då- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Så temat är fritt? bara bilden ser bra ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Gamla minnen, sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Lol, är på om jag "får" det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 När drar det igång? Och vad blir första temat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 När drar det igång? Och vad blir första temat? Passar inte gamla minnen in som tema? Biler som visar hur det var under san andreas perioden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Passar inte gamla minnen in som tema? Biler som visar hur det var under san andreas perioden Missade att du skrev det, blir skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Skulle vara roligt utan mods också. Många har ju ENBseries och massa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Skulle vara roligt utan mods också. Många har ju ENBseries och massa saker. Absolut. Mods har aldrig varit tillåtna i fototävlingar, så vitt jag kan minnas. Jag ska fundera ut ett tema. Sista tävlingen vi körde, vars undertitel också var "Den sista?" (fototävlingen alltså), hade "nostalgi" som tema. Så minnen känns lite repetivt. Ska försöka komma på någonting bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Skulle vara roligt utan mods också. Många har ju ENBseries och massa saker. Det tycker INTE jag , för jag har nämligen precis installerat den modden hehe... men det är också den enda jag har. Jag gillar verkligen skillnaden på grafiken, så jag tänker inte avinstallera den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Det tycker INTE jag , för jag har nämligen precis installerat den modden hehe... men det är också den enda jag har. Jag gillar verkligen skillnaden på grafiken, så jag tänker inte avinstallera den Nej, inga jävla mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 (redigerad) BALLS Redigerad 23 juli, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Nej, inga jävla mods. Man kan ju stänga av modden med Shift + F12, då blir grafiken som vanligt egen Det här är verkligen ett dilemma för mig. Jag vill så gärna vara med i fototävlingen, men jag vill behålla ENBseries (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Det här är verkligen ett dilemma för mig. Jag vill så gärna vara med i fototävlingen, men jag vill behålla ENBseries (:!!! Men big deal.. Stäng av ENB>ta foto>slå på ENB igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Jag är definitivt med. Det enda roliga med SA nuför tiden är just att fota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts