SGFVIDEOS Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Video som jag gjort till ''Ferrari Formula 1'' Mod. Filmen är även på första sidan här: http://www.modmygta.com Slänger även in dessa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Video som jag gjort till ''Ferrari Formula 1'' Mod. Filmen är även på första sidan här: http://www.modmygta.com Slänger även in dessa Riktigt nice, Speciellt Nissan vs Toyota filmen.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGFVIDEOS Skrivet 18 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 vart ska jag lägga airtug.wtf och airtug.wtd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 vart ska jag lägga airtug.wtf och airtug.wtd ? I vehicles.img. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 I vehicles.img. aha det är likadant som i gta sa bara att dom har bytt namn på filerna ? man använder IMG Tool xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 aha det är likadant som i gta sa bara att dom har bytt namn på filerna ? man använder IMG Tool xD Du måste använda Spark IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 (redigerad) Installerade formel 1 bilen men den är skitseg och det kommer inget ljud från den... :/ Redigerad 30 augusti, 2009 av V1klund93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Hur är krockmodellerna av dessa bilar? I tidigare GTA spel så var det ju lätt att ordna, men hur är det nu när hela bilen kan bli intryckt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts