Gof Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Samma här, ibland går jag ut med min kompis och hans hundar. Det kan vara mysigt att ta en promenad, men nästan varje dag - nej tack. Det är så skönt att en kall höstmorgon bara kunna öppna dörren så trippar katten ut på sina egna rövartåg. Jag gör så med hunden lulz. Öppnar, kommer tillbaka efter några timmar, släpper in han. Funkar skitnice imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Hund is the sh!t. Katter är för smarta för att vara husdjur imo, fast det finns undantag med katter som verkligen blivit bra uppfostrade. Jag vet en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Levt hela mitt liv tillsammans med bägge, men måste säga att när någon hund gått bort för mig så har det känts i hjärtat bra mycket mer än när en katt gått bort. Inte för att jag inte brytt mig när någon av mina katter gått bort men det har helt enkelt känts bra mycket värre när en hund behövt lämna mig. Sedan kom det en nykomling i familjen i våras (hund) och det är svårt att hitta en snällare och gladare prick, perfekt umgänge som aldrig sviker. Vote: Hund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Hund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts