Marquis Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Jag puttade fram katterna i ledningen igen! 14-13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yeahnisseboy Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUU! DOGS FOR THE WIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Katt. Hundar bara dreglar och flämtar. Och visst. Deras läten är ju mycket mer harmoniskt än alla katters mysiga "Mjau"... Voff låter ju verkligen... Underbart. Not. Den enda söta hunden jag någonsin sett är min hund btw. Näst intill alla andra är skitfula imo. Skulle jag få välja mellan en katt och en hund så skulle jag välja en katt varje dag i veckan. CTRL C + CTRL V från likannde tråd på fb katter: jamar, luktar, slickar, springer, klättrar, hoppar, snurrar, slåss, fräser, hugger, tigger, glor (om något), viftar, bajsar, pissar, klöser, river ner saker, osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 men katt FTW kom igen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Ojdå, jag försatte visst hundarna i ledning. Jag tycker inte bättre om något utav djuren. Men skulle jag välja att skaffa en så skulle det bli hunden, den känns mer social och nära. Den kan väl inte kallas för "människans bästa vän" för ingenting, aight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 CTRL C + CTRL V från likannde tråd på fb katter: jamar, luktar, slickar, springer, klättrar, hoppar, snurrar, glor (om något), viftar, osv osv. Jaha? tigger Det gör de flesta tama djur om man vid något tillfälle matat dem när man sitter och äter. bajsar, pissar Utomhus ja. Det var länge sen en katt hos mig sket eller pissade inomhus. river ner saker Löjligt. klöser Träbitar och annat utomhus för att vässa klorna. ----------------------------------- On topic: Jag tycker både hundar och katter är väldigt charmiga, men jag har levt hela mitt liv med katter så det är klart att jag har fattat lite extra mycket tycke för dem. Däremot har jag inte på grund av det några löjliga fördomar mot hundar. Det verkar som att bara för man gillar det ena djuret mer måste man per automatik hata det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Gissa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 river ner saker Katter är ju hur graciösa som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 CTRL C + CTRL V från likannde tråd på fb katter: jamar, luktar, slickar, springer, klättrar, hoppar, snurrar, slåss, fräser, hugger, tigger, glor (om något), viftar, bajsar, pissar, klöser, river ner saker, osv osv. Hundar: skäller, luktar, slickar, springer, snurrar, slåss, morrar, hugger, tigger, glor (om något), viftar, bajsar, pissar, klöser, river ner saker, osv osv. Don't tell me dogs don't poo. Enligt mig är det bara mysigt / sött att dom klättrar och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Träbitar och annat utomhus för att vässa klorna. Sån jävla BS, katter gör ju inget annat än klöser, ska man klappa katter och ha dom i knät så börjar de ju spänna klorna och jävlas! Katter är ju så ososiala och uppskatter ju inget annat än mat! Hundar är riktiga grejor däremot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Min hund håller på att riva/klösa på mattan eller någonting hör jag. Brb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 (redigerad) Sån jävla BS, katter gör ju inget annat än klöser, ska man klappa katter och ha dom i knät så börjar de ju spänna klorna och jävlas! I Norrland kanske. Katter är ju så ososiala [...] Jag håller med på att katter håller sig mycket för sig själva, men det beror inte på att de är asociala utan att de är mer självständiga... Vilket också är en stark anledning till varför jag föredrar katter; man måste inte vara med dem hela tiden. Redigerad 17 juli, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Det gör de flesta tama djur om man vid något tillfälle matat dem när man sitter och äter. Inte om man lär dom att inte göra det. Lär en katt någonting Utomhus ja. Det var länge sen en katt hos mig sket eller pissade inomhus. Hittar kattavföring varje gång jag är hos min far Löjligt. Dom klättrar överallt, att dom river ner saker då händer Träbitar och annat utomhus för att vässa klorna. Det mesta dom kommer åt imo Fast egentligen handlar det ju om vad man föredrar. Jag är en hundmänniska så jag kommer nog aldrig uppskatta katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Sån jävla BS, katter gör ju inget annat än klöser, ska man klappa katter och ha dom i knät så börjar de ju spänna klorna och jävlas! Katter är ju så ososiala och uppskatter ju inget annat än mat! Haha, det känns ju knappt. Att de är osociala och inte uppskattar något annat än mat kanske är applicerbart på någon utstött katt i Norrland, men då rakt inte på alla. Fast egentligen handlar det ju om vad man föredrar. Jag är en hundmänniska så jag kommer nog aldrig uppskatta katter. Jag kan inte minnas senast en katt rev ner något, eller när en katt sket/pissade inomhus senast. Allt skiljer sig från katt till katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Lackar på katter En hund är såååååå mycket mer social :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Har både katt och hund och älskar båda, men jag är nog en kattmänniska Vote: Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts