Weener Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Vet ni något roligt spel till Playstation 2 där man k´ör mot varandra (med två kontroller altså) Smugglers Run är kul men vet ni något annat roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Agent under fire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Agent under fire. det tröttnar man på ganska snabbt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Tony hawk's 4. Skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Tony hawk's 4. Skitkul När jag praoade på Siba i höstas råkade jag sätta ut ett ex av Tony Hawk's 4 i hyllorna en vecka före releasedatumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 När jag praoade på Siba i höstas råkade jag sätta ut ett ex av Tony Hawk's 4 i hyllorna en vecka före releasedatumet! HAha va sa dom då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 HAha va sa dom då?? De märkte inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 De märkte inget... men vadå sålde dom det sen eller la du tillbaka det ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 men vadå sålde dom det sen eller la du tillbaka det ?? Jag hittade en lapp i kassan med instruktioner om vilka datum vissa spel fick släppas, när jag såg att Tony hawk 4 inte hade släppts än insåg jag mitt lilla misstag. Men jag sket i att plocka tillbaka spelet och kanske lyckades nåt lyckligt Tony hawk fans köpa spelet före releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 red faction 2 är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts