BroDD Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Har nyss skaffat windows vista, och på förra datorn (hade XP på den) så brukar jag rensa cookies, temp och temoprary internet files mapparna som då låg under documents & setting > namn. Men här i vista så hittar jag inga sånna mappar, vart finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 C:\Users\Patrick\AppData\Local\Temp Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Har nyss skaffat windows vista, och på förra datorn (hade XP på den) så brukar jag rensa cookies, temp och temoprary internet files mapparna som då låg under documents & setting > namn. Men här i vista så hittar jag inga sånna mappar, vart finns dom? C:\Users\Patrick\AppData\Local\Temp Kanske? Då troligen också dolda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) Aa, där hitta jag temp mappen, men ska ju finnas en till mapp som heter typ temporary internet files också? Och en mapp som heter cookies, ligger dom också på nå konstiga ställen? Jag kan ta bort ALLT som ligger i temp va? Vill inte råka ta bort nån viktig fil ^^ Redigerad 14 juli, 2009 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Gör så här att du skaffar CCleaner istället. Så slipper något gå åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 varför tar du inte bara bort de genom webbläsaren?, ett knapptryck så är dom borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts