MARC12345679 Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Hejsan jag har försökt att modda gta san andreas och det gick åt helvete xD iaf efter det så fungerade inte gta nu när jag har installerat om det så funkar fortfarande inget om jag startar spelet och väljer new eller load game så kommer ju bilderna upp och musiken börjar och gta ska laddas och när ca 3/4 av den vita mätaren har fyllts så ger den upp och stannar varför har detta hänt?? Obs min bror fick nyss en ny dator och det funkar fint på hans dator så varför funkar inte gta på min längre och hur kan jag fixa det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Rensa registret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MARC12345679 Skrivet 14 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Rensa registret hur gör jag detta?? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 (redigerad) *Eller vet ni vad, vi struntar i det.* Redigerad 15 juli, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MARC12345679 Skrivet 15 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 *Eller vet ni vad, vi struntar i det.* nej det tycker jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts