ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Det här http://www.matservice.se/bilder/stora/205_0594.jpg Efter att ha tagit ett brejk från gräsklippningen... Så underbart gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Det här http://www.matservice.se/bilder/stora/205_0594.jpg Efter att ha tagit ett brejk från gräsklippningen... Så underbart gott Agree! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 (redigerad) Multivitamin är jävligt gott, när vi var yngre köpte vår mamma det ofta... Sedan började hon läsa på baksidan. Tydligen innehåller det till större delen kemikalier och eftersom hon är rätt mycket emot skräpmat, syntetiska smaker osv så slutade hon köpa det. Redigerad 6 augusti, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Valios vaniljyoghurt med smaken "hjortron äpple". Otroligt god yoghurt som jag upptäckte när jag sommarjobbade på ICA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Multivitamin är jävligt gott, när vi var yngre köpte vår mamma det ofta... Sedan började hon läsa på baksidan. Tydligen innehåller det till större delen kemikalier och eftersom hon är rätt mycket emot skräpmat, syntetiska smaker osv så slutade hon köpa det. Samma här, fast nu har vi börjat med det igen. Nu är den ända smärtan att bära hem 6-packet hem _____________________________________________________ Jag njuter av Punsh Praliner, en 40 cm höghastighets fläkt och techno från dator = epic win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Just nu? En kopp Earl Grey och ett digestivekex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Milko Smoothie, blåbärssmak <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Njuter av min sista semesterdag. Lör-Sön är helg, så detta blir min sista uttagna semesterdag, på måndag drar helvetet igång igen. Det som suger är att jag inte haft någon semester (semester för mig är att sova länge, inte göra ett skit och bara njuta av alkohol på vardagarna och glassa i solen). Jag har blivit väckt runt 9 varje dag i fyra veckor av min syrra och sen har varje dag bestått av att göra jobbiga sysslor. Jag har slitit mer på semestern än vad jag gör på jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Ja vill hylla min frihet jag har nu efter att få höra ett jävla gnäll från en jävla fjortis unge. Så jag njuter av friheten för nu slipper jag henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Electric Light Orchestra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 (rekorderlig) God faktiskt. Syrran lär däremot slå ihjäl mig när jag dricker upp hennes sista cider. Lätt värt när jag inte har öl på kylning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 En hemmagjord mojito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 En iskall Danish Gold 5.6%-pilsner, riktigt god måste jag säga. Står ut ifrån mängden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 En Vanilla Coke <3 Har även en oöppnad Ettan lös framför mig som jag mycket troligt också kommer att njuta av inom några minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 En Vanilla Coke <3 Har även en oöppnad Ettan lös framför mig som jag mycket troligt också kommer att njuta av inom några minuter. Och var i hela friden fick du tag på den?! (Vanilla Coken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Ensamhet + ensam uppe + mörkt ute och gatlyktorna snart släkta + The Police - Every Breath You Take = WIN! Så ja jag njuter just nu av detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Och var i hela friden fick du tag på den?! (Vanilla Coken) Multimedia affären ovanför ÖoB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Av att bara sitta och vila efter att ha sprungit skiten ur sig. Den sista minuten under en hård löptur kan vara bland det värsta, men känslan efteråt och vetskapen att man bara kan sitta och göra ingenting är tamefan bland det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Gotta hålla med Tackleberry! Själv njuter jag av en kebabrulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Gotta hålla med Tackleberry! Själv njuter jag av en kebabrulle Meeeh kicken satt ju snackade om kebab igår med I_lol nu vart ja sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts