chucky.swe Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Pilsner Urquell. God , men den tjeckiska pilsnern är nästan lite överskattad tycker jag. Uhu, var i prag för några veckor sen, varje kväll slutade ju i rännstenen mer eller mindre. Har än idag lite småsvårt att dricka urquell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Just nu njuter jag av att laga mat helt naken. Uh, det där känner jag igen.. Skrev inte okka med flera en novell angående något likande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Just nu njuter jag av att laga mat helt naken. Vad blev det då? Korv i ugn? Get'it,get'it.. LOLOLOLOLOL! Om det var du som gjorde mat så blev det väl gorbys, din satans slapptask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Nu njuter jag av mitt lidande på grund av den skyhöga temperaturen i mitt rum, barbeque Och en god natts sömn som väntar framöver och sist men inte minst, Nine Inch Nails - Quiet skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Njuter av Tool, en snus och pepsi! mmmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Vad blev det då? Korv i ugn? Get'it,get'it.. LOLOLOLOLOL! Om det var du som gjorde mat så blev det väl gorbys, din satans slapptask. Mac&Cheese, americano style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Lösgodis, red-bull och ett ensamt hus hos min polare med min dator framför mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 En Smack från Glassbilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Njuter av att "Just nu" trådarna låstes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Njuter av att vara nybajsad! skönt att släppa på trycket lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 (redigerad) Njuter av att "Just nu" trådarna låstes! +1 men njöt också av att se dem växa fram som cancer. Nu njuter jag av kaffet, som jag kokade, det smakar suveränt! Samt så njuter jag av den här låten, I love it! http://www.youtube.com/watch?v=K1Zulx4mjHk Redigerad 22 juli, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 +1 men njöt också av att se dem växa fram som cancer. Nu njuter jag av kaffet, som jag kokade, det smakar suveränt! Samt så njuter jag av den här låten, I love it! http://www.youtube.com/watch?v=K1Zulx4mjHk Vet någon varför det blev en vit ruta? Nine Inch Nails - We're in this together now För du tog med v=. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 (redigerad) För du tog med v=. Ah.. Thanks, något nytt lär man sig varje dag. Dock stödgav det inte "inbäddning" ;O Redigerad 22 juli, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Just nu njuter jag av åskans muller, och regnets smattrande mot fönsterkarmen. Finns det underbarare väder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Just nu njuter jag av att solen skiner och att det är 23 grader ute och blåser lite skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Nudlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Njuter av att jag peppar inför kvällens utgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Nudlar. Nudlar och köttbullar är så jävla gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Njuter av en påse Chili Cheez Doodles. Så jeffla goda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Njuter av en påse Chili Cheez Doodles. Så jeffla goda. Åfan, såna måste jag testa. Själv njuter jag av hederligt godis, men jag börjar bli mer och mer sugen på snacks för varje godisbit jag tar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts