Karl-Gunnar Skrivet 18 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Nu blev jag väldigt sugen på Dumle! Måste vara åratal sedan jag sist åt en dumle men jag minns precis hur de smakar! Finns det någon som inte tycker om Dumle??? Ska helt säkert köpa en påse nästa gång jag besöker en kiosk eller livsmedelsbutik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 KEBAB du är ond, det är andra gången du får mig godissugen. Men jag njuter av: MJÖLK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 (redigerad) Dumle är rätt goda som dom är. Ni som inte redan testat bör testa att frysa dumle. Väldigt gott! Är lite kul att experimentera med att frysa diverse godisar. Just nu så ska jag se på en film, så jag ska njuta av ett glas coca cola med is, och lite godis. Redigerad 18 juli, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Åh, vad gött det är med godis på morgonen! Sitter och äter, och njuter av, överblivna Dumle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Åh, vad gött det är med godis på morgonen! Sitter och äter, och njuter av, överblivna Dumle. Det är härligt! --- Njuter av en portion Pytt i Panna med Boston gurka med Jalapeño-smak och ett stort glas Brämhult Juice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 SÖNDRA & HÄRSKA -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bra skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Honungsmelon. Jag älskar vattenmelon, men det har blivit att jag inte riktigt insett hur gott honungsmelon kan vara. Den här är ljuvlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Popcorn, ett glas Tesseire, lite choklad och ska snart sätta igång Sin City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 (redigerad) sjuttis me vodka, behöver det, min flickvän åker bort i 2 veckor imorn, och kort sagt, ångest Redigerad 19 juli, 2009 av Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Popcorn, ett glas Tesseire, lite choklad och ska snart sätta igång Sin City. Skicka upp en flaska! Har inte hittat det på Coop/Ica. :rant: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Skicka upp en flaska! Har inte hittat det på Coop/Ica. :rant: De verkar inte sälja för bra. Kanske blir att sluta med importen snart. Ska skicka upp en i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 20 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Pilsner Urquell. God , men den tjeckiska pilsnern är nästan lite överskattad tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Pilsner Urquell. God , men den tjeckiska pilsnern är nästan lite överskattad tycker jag. öltråden kanske..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 20 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 öltråden kanske..? Skulle också funka. Men tyckte här var bättre: "Vad njuter du av just nu?" Just nu njuter jag av en Pilsner Urquell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Just nu njuter jag av att laga mat helt naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Just nu njuter jag av att laga mat helt naken. Intressant! Vad får dig att laga mat helt naken, och vad får dig att njuta av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Intressant! Vad får dig att laga mat helt naken, och vad får dig att njuta av det? Friheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Friheten. Friheten att kunna gå runt naken (eftersom du är ensam hemma) eller friheten för paketet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Av en panini och en flaska pepsi Panini är så jävla gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 (redigerad) Friheten att kunna gå runt naken (eftersom du är ensam hemma) eller friheten för paketet? Det förstnämnda. edit: Eller ioförsig båda. Redigerad 20 juli, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts