Nik. Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 digistive + juice+ soft musik= <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Vad njuter Umberto av just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Vad njuter Umberto av just nu? Jag avnjöt nyss en bit hembakt chokladkaka och ett glas saft. Just nu njuter jag av nattens stillhet och tv-shop. Vad njuter kicken av just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Jag avnjöt nyss en bit hembakt chokladkaka och ett glas saft. Just nu njuter jag av nattens stillhet och tv-shop. Vad njuter kicken av just nu? Jag njuter av musiken jag lyssnar på via spotify samt roliga chattkonversationer. Samt ett glas päronsaft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Har avnjutit dagens sista öl tror jag till tonerna av Kicken på MSN. Dagens sista njutning får bli att käka lite vindruvor medans man koller på en dålig skräckfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Min sjuka rush i poker..på 5 händer gick jag från 2.5k till 16k i marker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 15 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Njuter nu av den där obligatoriska morgon-ölen man bara måste ta varje semesterdag. Sen måste jag släpa mig iväg och handla mer öl för nu är det slut och semestern har knappt börjat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 15 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Och nu har jag inhandlat lite öl så det räcker ett tag. Nu njuter jag av sommar och ett glas apelsinjuice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 (redigerad) Njuter av att lyssna på Country music och att fixa med Amazonen. Redigerad 15 juli, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Njuter för första gången på länge av paramore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Tim, Face Berlin Måste säga detta, felshoe, jag är grymt imponerad. Riktigt jävla imponerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Tim, Face Berlin Måste säga detta, felshoe, jag är grymt imponerad. Riktigt jävla imponerad Haha. Tack! Just nu njuter jag av att så många tycker om våran musik. Recensionen som kom igår, och andra varma kommentarer (Henkis, bland annat) får mig att sitta och le Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 15 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Njuter nu av en Erdinger Kristall. Tycker egentlgein bättre om den "mit hefe". Dvs med jästfällning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Njuter av Gorbys, mmmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 15 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Njuter av Gorbys, mmmm. Det kan man sannerligen njuta av! Nu blev jag hungrig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Mjölken är slut, aaaaah! Druckit Likör 43/mjölk sen.. 17 idag typ.. Har fått i mig en tredjedel av min Carlshamns Flaggpunsch också. men ja, eftersom mjölken är slut (vilket morsan var fly förbannad på när hon kom hem) så får det bli ett stort glas Lauders med två isbitar i, sen lägga sig i sängen och njuta av den till någon dålig film så man kan njuta desto mer utan att bry sig om filmen. Mmm, whiskey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 En smörgås med smör och marmelad och ett stoort glas cola. Att jag även lyckats merga avi filer och fått ihop en rätt fin samling i mitt mediebibliotek känns även mys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Gårdagens arbete i indesign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Just nu njuter jag av att kunna använda min dator igen. Dock måste jag säga att jag njöt än mer av dessa veckor då jag inte hade någon dator, då det i princip enbart var fest, polare och flickvännen och något som hände hela tiden! Var på fest både i fredags och lördags och blir säkerligen något i helgen med, om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Precis lagat frukost. Champinjontortellini med grädde och svartpeppar. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts