Halo Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Har varit hos flickvännnen hela helgen, varit grymt kul...dock, borta bra men hemma bäst, därför njuter jag just nu av det fina vädret som vi snart ska ut i, fotboll ikväll och efter det bara dega framför ps3. Wonderful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Ledig imorgon så idag har det bara varit chillin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Just nu njuter jag av en bigass cup 'o chai-te och countryblues à la J. Tillman. Det är något speciellt med söndagskvällar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 2 liter Coca Cola och en påse Estrella Sourcream and Onion chips. Om nom nom nom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Njuter nu av att man är ledig i 4 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Chokladmuffins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Ett glas vin. Jag fick ett sådant otroligt sug efter vin när min vän A berättade hur hon satt hemma och tog för sig. Jag hade mördat för en flaska whisky nu, dock. Det var allt för längesedan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 (redigerad) Fuskedit: Fick tag i lite öl. Nu ska jag njuta av dem och lite BC2 med Jens. Hhih! Edit: Det blev ingen fuskedit.. Redigerad 12 maj, 2010 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Entourage på TV:n, laptopen i knäet, regn mot fönsterrutan och vetskapen om att jag inte ska tillbaka till Skåne på 3½ dag. Ensam hemma över helgen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Njuter av vädret 25+ drygt snart i två veckor härligt badväder också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts