Merkky Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Njuter av en stationär dator, första gången på 24 månader jag har en fungerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Att nästa vecka bara har 3 dagar (skoldagar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Marabou Mjölkchoklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Påsklov. Äntligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Påsklov. Äntligen. Hells yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Påsklov. Äntligen. Har du redan påsklov ? Själv så går jag en vecka till sen har jag påsklov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Har du redan påsklov ? Själv så går jag en vecka till sen har jag påsklov. Det är ju som det alltid varit. Skolorna söderut får lov tidigast, sedan klättrar det uppåt med en veckas fördröjning uppåt i landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Jag trodde att alla hade påsklov samtidigt, vilken mindfuck. Jag har en vecka kvar, så jag njuter av att det bara är en vecka kvar till påsklovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Jag trodde att alla hade påsklov samtidigt, vilken mindfuck. Jag har en vecka kvar, så jag njuter av att det bara är en vecka kvar till påsklovet. +1. Njuter av att det är snart en vecka kvar tills man blir 18 och att det blir krogen första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2010 Här finns det en massa att njuta av! http://pici.se/thumbs/t_VouIKwYWD.gif Pannkakor, Cola, dator, musik, nya varddagsrummet (!) plus fotbollskväll på TV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 (redigerad) Sitter och dricker Loka Päron&Krusbär. Så jävla god! Redigerad 13 april, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Lite förnjutning! http://pici.se/thumbs/t_RBeGftgIM.gif http://pici.se/thumbs/t_VwdrzaRtZ.gif http://pici.se/thumbs/t_XagyhSzpb.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Lite förnjutning! Looking good ! Själv sitter jag och njuter i min nyinköpta stol, kanske kan min rygg bli bra igen nu. Ska lite senare även njuta lite av ps3 i min nyinköpta säng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Precis stekt till mig ett par hamburgare med bacon och avnjuter tillsammans med en iskall Carlsberg. Livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Norwich uppflyttning till Championship och mormors bullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Njuter av känslan att skolan är slut om en relativt kort tid, och sedan mysig ledighet över en sommar med sena nätter och (nästan) midnattsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Klockan är 20:23 och det är fortfarande ljust ute! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 (redigerad) Klockan är 20:23 och det är fortfarande ljust ute! <3 W0rd, fucking dagsljus! Redigerad 18 april, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 W0rd, fucking dagsljus! Fan, det har ni rätt i grappar! Tog bussen hem idag kl. 20.00 och det var fortfarande ljust ute! kalas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Det njöt jag av tidigare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts