Adrian G Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Mina händer luktar cigarr. Ljuvlig doft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Långhelg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Mina händer luktar cigarr. Ljuvlig doft. Dude, du är sexton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Dude, du är sexton! Haha, inget fel i det. Jag var sexton när jag rökte cigarr för första gången. Det är ett sätt att ta steget in i vuxenvärlden serru, för det finns ju nästan inget manligare än en stor fet cigarr i ena mungipan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Dude, du är sexton! Pah, de är ju underbara. Cigaretter och snus tycker jag är sjukt äckligt, men cigarrer är goda. Dessutom inte något jag njuter av särskilt ofta. Typ, senaste gången var i somras. 15.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 15.. Wait what, var jag 15 första gången jag rökte cigarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Wait what, var jag 15 första gången jag rökte cigarr? Oj, glömde att skriva i det. Men nej, det var mig det handlade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 (redigerad) Haha, inget fel i det. Jag var sexton när jag rökte cigarr för första gången. Förvisso, men det kändes lite sådär... "Aah, det finns inget som går upp mot doften av en riktigt god cigarr på morgonen, precis när man löst DNs söndagskorsord, gjort en lyckad 'm and a' av vår största konkurrent i Litauen, och sväljt ner frukost-isterbanden med ett glas Grant's"-gammalt. Typ. 15.. Din profil säger sexton! Redigerad 24 mars, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Jag var sexton när jag rökte cigarr för första gången. 15.. Din profil säger sexton! Jag var alltså 15 när jag prövade första gången. Lite dumt skryt bara, som uppfattades fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Haribo's sura nappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Jag var alltså 15 när jag prövade första gången. Lite dumt skryt bara, som uppfattades fel. Ah, my bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Haribo's sura nappar. WÄÄÄH, HUR KAN NÅGON VETTIG MÄNNISKA ÄTA NÅGOT DYLIKT. BLÄH. Texas Pecan-glass njuter jag av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 24 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Dude, du är sexton! Inget konstigt med det? Det är väl i den åldern man tycker det är häftigt att röka en sån där cigarr man köper på macken för 15kr. Jag njuter av en Staropramen Dark just nu. Ganska hög njutfaktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Kaffe och The Big Bang Theory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 En bastu strax, och sen chilinötter och en stor Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Njuter av den första riktiga helgen på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 aahhh, fifan. Är äntligen klar med matte C, hade nationella idag, gick ändå rätt bra. Nailade sista uppgiften, den var enkel Gissar på ett MVG i slutbetyg då jag ahr det på alla prov redan. Tog ca 3 ½h att slutföra hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Avnjuter fredagen med 1st Drick yoghurt med smak av persika och passionsfrukt. 1st Chokladöverdragdna Ahlgrens Bilar. 1st Pringles grillchips OCH st1 1.5l pepsi. Kan det bli mer awesome? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Sitter och avnjuter ett glas påskmust! Samt vetskapen om att jag är ledig tills onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Njuter av den nykomna och högst välkomna värmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts