GiZmo Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 http://edge.download.newmedia.nacamar.net/.../livestream.mp3 muusic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 http://vimeo.com/8191217 Finaste videon, någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Jag njuter av att det är morgon. Flickvännen klev upp tidigt för att gå till universitetet, men jag kunde ligga och halvsova under tiden. Hej då-puss och efter ytterligare några minuters slappande i sängen, med P3 på klockradion, klev jag upp. Dusch, rakning och sen rejäl frukost. Nyss läsning av dagens SVD till morgonkaffet. Nu är jag fräsch, pigg och redo inför dagens enda lektion kl. 10. Om jag någon gång hamnar i en sits där jag själv får bestämma när jag själv ska börja jobba, ska jag aldrig sätta igång före kl. 9. Inte för att jag behöver sömn, utan helt enkelt för att mornar då man inte stressar och istället hinner göra det man vill är så himla värdefulla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Jag njuter av att det är morgon. Flickvännen klev upp tidigt för att gå till universitetet, men jag kunde ligga och halvsova under tiden. Hej då-puss och efter ytterligare några minuters slappande i sängen, med P3 på klockradion, klev jag upp. Dusch, rakning och sen rejäl frukost. Nyss läsning av dagens SVD till morgonkaffet. Nu är jag fräsch, pigg och redo inför dagens enda lektion kl. 10. Om jag någon gång hamnar i en sits där jag själv får bestämma när jag själv ska börja jobba, ska jag aldrig sätta igång före kl. 9. Inte för att jag behöver sömn, utan helt enkelt för att mornar då man inte stressar och istället hinner göra det man vill är så himla värdefulla! Jag älskar sådana mornar. Det är därför jag går upp så tidigt på vardagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 (redigerad) Jag är fan pro. http://data.fuskbugg.se/skalman01/----DSC00029.JPG Redigerad 9 februari, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jag är fan pro. Vad äreförnå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 http://vimeo.com/8191217 Finaste videon, någonsin. Såg den också, den var väääldigt fin. Förövrigt njuter jag just nu av att ha kommit in i värmen efter en trevlig promenad med mor och hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Vad äreförnå? Friterad kyckling med sås som är äckligt stark du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Friterad kyckling med sås som är äckligt stark du YumYum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Friterad kyckling med sås som är äckligt stark du Yummi (homer smile) --- Njuter just av att ha druckit vanlig kola med lite kanel i ganska gått var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Just nu njuter jag av 1dl havregryn, 2dl vatten, blåbär, hallon, lingon och mjölk. Oj vad gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Yummi (homer smile) --- Njuter just av att ha druckit vanlig kola med lite kanel i ganska gått var det. Say what? Kanel i cola? Jag kan då aldrig tänka mig att det är en bra kombo...... måste testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Just nu njuter jag av ett glas whiskey medan jag jobbar på en ekonomiuppsats. This. Samt att jag har långhelg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Laphroaig 10. Väldigt snäll far som bjuder så. Börjar verkligen tycka om den rökiga, tjäriga smaken nu med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Life energy drink och en level cigg.---> Min vanliga nyttiga vardag. <--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Att tanka en hel serie i över 1,2 MB/sekund. 6,8 gigabyte på nån timme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Käkade nyss upp 2/3 av pappas hemmagjorda pizza, fan vad god den är när man inte käkat den på ett år. Nu njuter jag Len, Krämig Vaniljglass från Ica. Äter direkt ur byttan, känner mig tjock fast jag är smal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Avnjöt precis en bong med den nya rökmixen Jamaican gold. Imorgon ska jag trippa på den nya starkare varianten av HBW frön "Madagascar" http://img94.imageshack.us/g/img0020wx.jpg/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Ferrys guld och att real torskade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Lantchips och två liter cola. Har haft cravings hela dagen och nu kände jag mig tvungen att gå ner och handla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts