Umberto Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Kanontråd! Just nu sitter jag och njuter av att jag är nybliven moderator på gtastunting.net, det är sköj. :yes: Jag vet nästan ingenting om gta-stunting men tror jag ska ta och joina bara pga det där. Fuhgeddaboudit! Jag kommer inte ens in på sidan. >< --- Nu "njuter" (nåja) jag av en skål gröt, ett päron och ett glas saft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yeahnisseboy Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 just nu njuter ja av ett stort glas iskall oboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Njuter utav att vara borta hemmifrån ett tag, ska vara några dagar i göteborg hos släktingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Just nu, en massa gurka och cola i ett glas, skitgott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Skalar mig ett Granny Smith från Argentina just nu, blir att inmundiga tillsammans med ett avsnitt Seinfeld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Att mina föräldrar precis har lämnat lägenheten för ett par timmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 14 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) Det här är svårslaget. Sitter nu ute i solen och njuter av en iskall Guinness Draught i ett officiellt Guinness-glas. Redigerad 14 juli, 2009 av Karl-Gunnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Äter en supergod banan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Jobbat klart för dagen, ätit god middag och har awesome planer för fredagen. Njuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Njuter av mitt reklamfria Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Njuter av min semesteralkoholism. Har druckit alkoholhaltiga drycker sen i fredags, idag har den blivit tre öl och så har jag tagit en smutt på flaggpunschen varje gång jag gått förbi kylen. Mumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Njuter av att vara hemma framför datorn! Ooorkar inte arbeta mer, urgh ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Njuter av att bo själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Njuter av ett stort glas fläderbärssaft med mycket is, mackor med god ost och gurka, samt att faktiskt förbereda mina matematikkunskaper från en underbar hemsida så att jag inte behöver skämmas i augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Njuter av en stunds ensamhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Att min socialakrets är stor och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Indianapolis WFMS - The country station och ett lagom svalt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Just nu njuter jag av en lössnus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Njuter för tillfället av en snus och min jäger som olyckligtvist snart är slut. Men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Sitter och njuter av en kall burk-cola. Köpte en platta idag på coop. Såå gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts