Martin-123 Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Njuter av att lyssna på Switchfoot! Så sjuuuuuuuuuukt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Att min praktikplats är så bra. CSN, men får de hur länge det räcker med dubbla hyror dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Fylla och en halvduglig Roger Waters-skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Efter träning mat. Rå lax med keso! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Smuttar på en whiskey, oerhörd njutning i det hela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Njuter av en nattmacka såhär på nattens start, tillsammans med bra Eminem-musik. Morsans hålkaka med lite smör och ett tjockt lager ost på som sköljs ned med ett glas kall mjölk går inte av för hackor, hela paketet avrundas med Eminem. Bättre blir det inte för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Njuter av en härlig spliff just nu och ett glas vatten.. Ska dock iväg och prova avnjuta Eclipse Mars, vilket är en rökmix. Rökte mycket spice förut, men de blev narkotikaklassat 15:e september 09. Men nu har det lyckligtvis kommit nya trevliga rökmixer. Har provat: Ja rush ultra och den var bra mycket bättre än vad jag räknat med, så får se vad eclipse Mars har att erbjuda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Njuter av att ha kommit hem från jobbet med hela helgen framför mig och en extremt god Subway Melt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Mountain Dew. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Just nu njuter jag av ett glas whiskey medan jag jobbar på en ekonomiuppsats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Mountain Dew. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Just nu njuter jag av ett glas whiskey medan jag jobbar på en ekonomiuppsats. Cok najs brorsan, har det gått bra? Även denna kväll njuter jag av smutta whiskey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 (redigerad) Cok najs brorsan, har det gått bra? Även denna kväll njuter jag av smutta whiskey. Javisst går det bra! Redigerad 5 februari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Javisst går det bra! Det var då väldigt skönt att höra, blir det månne en fullständig ekonom av Sniper tillslut? I framtidens Sverige, där jag är Ledaren med stor L, är det Sniper samt R2D2 som är finansministrar. Godtager du erbjudandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Nyvaken och country music <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Sitta i kalsonger, dricka Valio päron och vanilj yoghurt och spela Street FIghter 4 och vinna mestadelen av tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Sitter och lyssnar på tal av Reagan. Feels good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 (redigerad) En jävla team box ifrån mc donalds. 18 bitar nuggets Bästa munchet någonsin Redigerad 7 februari, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Windows 7 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 hahhahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts