Mordos Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Min nya TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Jag njuter av den skinkmackan jag inmundigar samt vetskapen om att vi har en fortfarande okokt 3,6-kilospjäs liggandes i kylskåpet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Njuter av att jag är ledig imorgon och att den värsta mellandagsrean är över för mig. Första dagen på rean var bland det värsta jag varit med om i arbetsväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Min nya laptop. Att ligga i sängen med en laptop och kolla på HIMYM äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Jag njuter av ett glas med gefleortens mjölk! Har nog inte druckit mjölk på ett halvår innan denna afton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Pja, det är ju inte alla som kommer röka Raul Castros egna cigarr på nyårsafton . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Pja, det är ju inte alla som kommer röka Raul Castros egna cigarr på nyårsafton . Nä, inte lär det vara Raul Castro iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Nä, inte lär det vara Raul Castro iaf. Nej, för jag har den. Hihi! Det njuter jag av just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Nej, för jag har den. Hihi! Det njuter jag av just nu. Jägarns, det måste vara en lång cigarr som räcker i två dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Min första dag som ensam hemma i nya huset. Känns mysigt. Nu ska jag brygga en stor kopp skånerost, käka vindruvor och kanske lägga mig på spikmattan och läsa ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 En kopp mollbergs blandning och nötkräm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 (redigerad) Jag Njuter av den där farliga drogen nikotin som dödar! Förutom de njuter jag av skärgårdssill, den goda sillen som inte dödar! Redigerad 9 januari, 2010 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Avnjuter tanken på att jag bara går i skola 2 dagar den här veckan, vet dessutom exakt vad jag ska göra under mina lediga dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Njuter av första i princip smärtfria dagen. Dexofenen är slut nu, så jag hoppas innerligt att det inte kommer några komplikationer eller att något tar i stygnen eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Black Ribbon, tioårig. Mamma gömmer tydligen whisky i sin garderob för att inte pappa, som har lite svårt för att bara ta ett glas, ska dricka den. Yummy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 En hand utan gips! Känns sjukt. Svag i fingrarna och allting känns allmänt konstigt att hålla i. Nu kan jag ha på mig handskar igen, i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Just nu njuter jag hemskt av mätthet från en god middag, GTA IV, några bitar Marabou Sensation Yoghurt Raspberry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Black Ribbon, tioårig. Mamma gömmer tydligen whisky i sin garderob för att inte pappa, som har lite svårt för att bara ta ett glas, ska dricka den. Yummy! Hur hittade du den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Hur hittade du den där? Haha, det jag skrev såg lite fel ut såg jag nu. Hon bjöd mig, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Haha, det jag skrev såg lite fel ut såg jag nu. Hon bjöd mig, alltså. HAHAHAHAAH Just nu njuter jag av att jag är ledig och ska gå till gymmet nu. Sen ska jag klippa mig och äta på restaurang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts