Kebab Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Tacosallad. Vad innebär egentligen tacosallad? :hm: Nu njuter jag av att äntligen få lyssna på julradio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Vad innebär egentligen tacosallad? :hm: Kodord. SÄPO, schh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Det är lördag, vad mer kan man begära? Läxfri helg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Läxfri helg? Haha! Så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Sista tentan gjord och en bra andra period av terminen avslutad. Härligt, nu inleder jag lovet med en öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Min nya skärm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 (redigerad) Att ha 15k kronor efter betalt hyran. Innan jul-pengar. Redigerad 22 december, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Njuter av att inte gå i skolan, eller snarare att vara fri från läxor och inte ha några direkta krav på mig förutom att fixa 2 st. billiga julklappar imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Att ha haft fullständigt ledigt sedan den 18:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Att LOTRO inte laggar såååå mycket på familjedatorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Att det bara är 24 veckor kvar till Studenten/sommarlovet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Kinder Maxi. Jääävlar i min blåslåda vad goda de är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Lukten av julmat när man sitter och spelar Hitman: Blood Money dagen före julafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Att man bara har varit ledig och chillat i snart en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Fyfan! Ledig i närmare 3 veckor till!!!!!!!! Sitter vid datorn nu och njuter lite smått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2009 Att man bara har varit ledig och chillat i snart en vecka. Det måste ju varit fullt upp igår!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Att ett par Logitech z-2300 snart är mina ... Eller så ska jag spara lite till, till Logitech z-5500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Njuter av att julkaoset är över och man kan slappna av ordentligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Njuter av att jag inte åkte med den där bruden hem igår. Kom på idag att hon har ju pojkvän och så bor hon hemma hos sina föräldrar, vilka jobbar på samma jobb som mig och hennes storebror är min polare. Kunde blivit ganska jobbig morgon för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 (redigerad) Njuter av att jag inte åkte med den där bruden hem igår. Kom på idag att hon har ju pojkvän och så bor hon hemma hos sina föräldrar, vilka jobbar på samma jobb som mig och hennes storebror är min polare. Kunde blivit ganska jobbig morgon för mig.. Haha, tur! Själv njuter jag av att ha shoppat idag. Älskar verkligen att köpa saker/kläder. Redigerad 26 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts