Illousion Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Don Henley - The End Of The Innocence och lite Oboy. Sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Att klipptid är bokad tills imorgon. Börjar se förjävlig ut på skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 En kopp varmchoklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 9 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Njuter just nu av en kall Kilkenny på flaska. Ganska smaklös Ale egentlgen. Dessutom mycket bättre på burk. Men den går ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Nu ska jag njuta av en stor kall, sedan försöka sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 (redigerad) Njuter just nu av en kall Kilkenny på flaska. Ganska smaklös Ale egentlgen. Dessutom mycket bättre på burk. Men den går ner. Drack en Kilkenny när jag var ute på krogen och fy satan vad gott det var. Edit: Och för att bidra något till tråden... Jag är sjuk och ligger i min säng. Redigerad 10 december, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 11 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Drack en Kilkenny när jag var ute på krogen och fy satan vad gott det var. Ja på fat är den bäst. Sen burk och sämst på flaska. Nu njuter jag av pepparkaka och Jämtlands julöl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 11 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Njuter av en öl igen. Inget märkvärdigt, bara en smålands 5.2. Njuter desto mer av en fredagkväll helt ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 (redigerad) Royal Salmiaksnaps från Finland Redigerad 12 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Royal Salmiaksnaps från Finland >_> 50/50 Koskenkorva Salmiakki / Koskenkorva Minttu där har du dricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Det är lördag, vad mer kan man begära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Tacosallad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 >_> 50/50 Koskenkorva Salmiakki / Koskenkorva Minttu där har du dricka. Inte kan du blanda salmiak och mint! Usch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Det är lördag, vad mer kan man begära? Vinterlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Att det är lördag och att det snart är jul lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Tanken om en 40" Full HDTV som nästan kommer vara gratis för mig på mellandagsrean. Mmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Tanken om en 40" Full HDTV som nästan kommer vara gratis för mig på mellandagsrean. Mmm. Då kommer ju den obligatoriska frågan varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Då kommer ju den obligatoriska frågan varför? Folk som är skyldig mig pengar, och lön kommer då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Julmust, handgjord choklad och årets Army vs Navy. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Family Guy, när de sitter i domstolen och Peter blir dömd till fängelse en rad "Oh, no" från alla i familjen, sen kommer den där tillbringaren "Oh yeah!" Still funny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts