ZcruweN Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Grillad limpa 3 styckna i smörgåsgrill ett glas mjölk till och ett glas mjölk till = WIN Är det gott med mjölk till mjölk? Njuter av ytterligare en ledig dag med att göra absolut ingenting! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Frusna chokladbars som jag köpte med mig ett varsitt fempack av från Skottland (Double Decker och Boost och en burk Vanilla Coke. I'm in chocolate heaven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Nu ska vi se. Jag njuter av mycket! Att jag är ny-duschad och ny-rakad både i ansikte, bröst och kuk. Och att jag är helt naken under morgonrockenAtt jag sitter i soffan med en öl och en wiskey och vet att jag är ledig imorgonAtt jag och Johanna firar 3 år imorgonAtt våran lägenhet är underbarAtt Johanna ligger i sängen och sover och att jag snart ska krypa ner brevid henneAtt livet är underbart och att det snart är jul och man får träffa alla kompisar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Sjukt härligt god, precis lagom stark också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 (redigerad) Är det gott med mjölk till mjölk? Njuter av ytterligare en ledig dag med att göra absolut ingenting! ^^ Damn sorry måste ha haft andra saker i tankarna. EDIT: Adrian_G Blää hur fan kan du äta Oliver Redigerad 30 oktober, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Jag är ensam hemma ikväll. För att firas har nödvändig proviant införskaffats: - Grandiosa panpizza - Billy's panpizza - Dr. Pepper - Lösgodis - Chips - Dip & Gräddfil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 En kopp te. En bok. Eld i öppna spisen. See ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Njuter nu av att ha ätit 3 grillade mackor med smör vilt ost och skinka på. Sen mjölk till finns inge bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Njuter just nu av att jag är ledig idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Njuter just nu av att jag är ledig idag. Ursäkta alla om det här är ett troll men det där fick mig fan att le! Jag njuter för tillfället av: Pringles chips (inköpta för 9kr på ICA utan att det var något fel på dem) Coca Cola (inköpta för 10kr på ICA utan att det var något fel på den) Sura Bilar (GODA!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Ursäkta alla om det här är ett troll men det där fick mig fan att le! Haha jag är inget jädrans troll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Haha jag är inget jädrans troll! Troll!11! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Haha jag är inget jädrans troll! Näe men jag har bara inte sett dig tidigare.. Såg däremot att du varit reggad sen -08 så jag tar tillbaks mina misstankar I vilket fall som helst va det roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Njuter just nu av att jag är ledig idag. Borde inte du börja jobba på alla klappar snart? ...höh...höh...höh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Borde inte du börja jobba på alla klappar snart? ...höh...höh...höh... Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahha.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Njuter av DJ-Hero som är så jävla roligt. Och så njuter jag av en god vän är på väg hit, så det blir en jävla massa öl och stuff alldeles strax! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Njuter av att ha ätit den sista tacopajen som vart över igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 En kopp te och Johnny Cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 En dos av svininfluensan och honungsvatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Njuter av att precis kommit hem från utvecklingssamtal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts