Flaskan Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Att det är helg + studiedag på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Fredagseftermiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Rena kläder och känslan av att vara nyduschad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Rena kläder och känslan av att vara nyduschad. Amen, käre bror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Lediga fredagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 träningsverk i glutus maximus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Njuter just av en skön kväll. Filmstund med familjen mor far och min bror. Så vi plöjade Johan Falk gruppen för särskilda insatser och Johan Falk Vapenbröder alltså en fortsättning av den första hyffsat bra filmer. Samt cola och rostad limpa fast körde i en smörgåsgrill. Ja bättre kan det inte bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 (redigerad) En skön bakfylla, kaffe och godis <3 och Vivaldi! Har börjat gå igenom en väns klassiska musikarkiv han förde över till min dator. Bra grejor. Redigerad 10 oktober, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 11 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 En La Trappe Witte. Jättegod veteöl.. Billig också. Skulle köpt en till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Rena kläder och känslan av att vara nyduschad. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 PISTAGENÖTTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Av att det inte blev någon bakfylla. Och en kommentar som jag fick av en vän. "Du har gått ner i vikt". Känns jävligt najs att det märks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 27 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 (redigerad) Bra musik. Blandar ihop lite. Dags att byta musik i bilen då jag gnuggat samma låtar hela sommaren och hösten! Redigerad 27 oktober, 2009 av Karl-Gunnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Lucky Strike & Dexter = Unbeatable combination. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Pink Floyd - Cirrus Minor. Fågelkvitter och orgelmusik, och deras drömska mjuka stämmor. Får se om jag njuter av resten av albumet "Moore", jag har aldrig lyssnat på det förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Fanta exotic + Kladdkaka! Bästa nattmåltiden på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Frukost med min flickvän och strax en promenad modell längre i höstsolen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 (redigerad) Grillad limpa 3 styckna i smörgåsgrill och ett glas mjölk till = WIN Redigerad 30 oktober, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Marabou Apelsinkrokant och White Blood Cells av White Stripes (fick vänta en månad innan jag fick den av CDON). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Att jag fått min The Ballad Of Gay Tony-T-shirt, att rummet nästan är helt städat och att The Ballad Of Gay Tony kommer imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts