Mathias Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 (redigerad) Feferoni, rädisor och inlagd vitlök. Kanske inte den mest logiska blandningen, men far åt helvete vad gott det är! Edit: (Jag har naturligtvis inte blandat ihop det , äter allt var för sig) Redigerad 22 september, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 En stor kopp het ceylon-té, en bit mörk choklad, och att jag börjar tio i stort sett varje dag! Man får så mycket gjort på morgnarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Att jag börjar 9:40 och en kopp varmchoklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 blir du full Nä tog max två glas den goda must smaken försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Njuter av tanken på att köpa en stor fet jävla kebabrulle med smältost på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Njuter av en kall Dr. Pepper och en camel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Njuter av en kall Dr. Pepper och en camel Röker du inomhus, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Njuter av en välfylld mage, så jävla skönt att bara sitta ner och dega framför datorn efter man har ätit ibland <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 Röker du inomhus, eller? Ja ibland. Fast när jag skrev inlägget var jag hos en polare som gör de. Har nyligen flyttat hemifrån och ska ändå få nya tapeter, så jag gör det för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 En stor kopp het ceylon-té, en bit mörk choklad Lol, du borde hänga med mina föräldrar, det är verkligen deras grej! Fast jag kan ju inte förneka att det är bra skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Lol, du borde hänga med mina föräldrar, det är verkligen deras grej! Fast jag kan ju inte förneka att det är bra skit Hah, jag skulle inte banga! (f.ö. njöt jag precis av samma sak - gud, vad jag älskar frukost) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Studiedag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 En stor kopp het ceylon-té, en bit mörk choklad, och att jag börjar tio i stort sett varje dag! Man får så mycket gjort på morgnarna. Hah, jag skulle inte banga! (f.ö. njöt jag precis av samma sak - gud, vad jag älskar frukost) Älskar verkligen det! Dricker du påste eller löst? Sen är det också ganska nice med grönt té på kvällen/natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Älskar verkligen det! Dricker du påste eller löst? Sen är det också ganska nice med grönt té på kvällen/natten Både pås-té och löst, men jag föredrar löst. Och det är väldigt nice med grönt på kvällen - likaså rooibos efter maten, och svart när man vill piggna till! Inte för att koffeinhalten är särskilt hög i det, men av någon anledning lämpar det sig väldigt bra för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 (redigerad) En kopp te var det någon som sa? Hittade precis en onlinebutik som säljer det godaste tet jag någonsin har druckit! En Sprucken Rosa Tekopp. (Just precis nu njuter jag, utöver glädjen av mitt fynd, av "Earl Green" (kobbs). Redigerad 25 september, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 En kopp te var det någon som sa? Hittade precis en onlinebutik som säljer det godaste tet jag någonsin har druckit! En Sprucken Rosa Tekopp. (Just precis njuter jag, utöver glädjen av mitt fynd, av "Earl Green" (kobbs). Har den (Earl Green) ståendes på hyllan - riktigt god! Vad är det för sida, om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Har den (Earl Green) ståendes på hyllan - riktigt god! Vad är det för sida, om man får fråga? Det är den verkligen! http://tefrossa.se/ snubblade jag in på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 HEEEEEEEEEEEEELG!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 HEEEEEEEEEEEEELG!!!!!!!!!!! Kan inte göra annat än att instämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Jag njuter av tre härliga leverpastejmackor och ett glas mjölk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts