swat Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Asnice att lära sig runka med vänstern ju. kan man bläddra bilder med musen samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Asnice att lära sig runka med vänstern ju. kan man bläddra bilder med musen samtidigt. Jag är vänsterhänt och det är vänstern som är bruten, så jag måste då runka med högern, fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 26 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Försökt pilla i datorn, otroligt svårt med en hand, fel hand dessutom. Testa själv att göra något vardagligt med en fel hand. Problematiskt att bara gå och pissa, jeans kan man glömma. Kan inte dricka öl för jag går på tabletter, vilka hjälper, men dom avtar på natten, det är därför jag vaknar. Har i nödfall farsans ruttna V40, men det är urdåliga bromsar på den och stereon är trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 En skål med godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 En skål med godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Jag njuter av en iskall Mountain Dew Voltage. Och jag njuter av att det är fredag imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 God, serbisk konjak som far fick i födelsedagspresent. Mycket värmande och gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 njuter sjukt mycket av den nybakade sockerkakan med chokladsmak och glasyr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 CSN, yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Just nu njuter jag av eftereffekterna av ett trevligt rus efter att ha suttit i Lunds stadspark och ha det mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 White Stripes och kolakakor. Äg. I fought piranhas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Jag njuter just nu av min tv kontroll. Den är så mjuk och skön. Men hejdå, nu ska jag bläddra kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 (redigerad) Jag njuter just nu av min tv kontroll. Den är så mjuk och skön. Men hejdå, nu ska jag bläddra kanal. Dummaste jag har hört på länge! Redigerad 31 augusti, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Njuter av min vinst på FZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Njuter av min vinst på FZ. Grattis! Såg nu att du hade vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 (redigerad) Grönt te Redigerad 31 augusti, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Captain Morgan och Lucky Strike! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Nu njuter jag av att jag precis kommit hem från skolan. Satte precis på Xbox 360't Adda mig på Xbox Live: mr007cool2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 (redigerad) Njuter av min vinst på FZ. Vad vann du om man får fråga men gratz annars EDIT: NVM såg det nu Men har aldrig haft turen att vinna nåt fast jag har deltagit i en massa tävlingar och vetat svaren så har man inte vunnit men men bättre lycka nästa gång Redigerad 1 september, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Njuter av min vinst på FZ. Vad är det då? Orkar inte direkt kolla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts