eXotic Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Vad är det för drink då? Koskenkorva och ett lingon? Ett lingon är ju alldeles för mycket groggvirke! Hehe, jag körde faktiskt på ABSOLUT mandarin och apelsinjuice. Så.. Ungefär en Screwdriver kan man kanske säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 (redigerad) ED för tillfället, kanske en öl senare, vem vet? Redigerad 21 augusti, 2009 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Jag njuter just nu av Sun-Maid russin, i de mindre askarna som man köper som 6-pack. Tyvärr öppnas sista asken i skrivande stund. Konstigt att man inte äter mer russin egentligen, borde börja göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Njuter av att ha åkt på lansvägen från Irsta in till Västerås med två kompisar sen ganska mörkt på himlen sen lyssna på Ironik - Stay with me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Äntligen lyckats fixa vinyl -> mixerbord -> dator -> högtalare nu så jag njuter av min episka Alternate Dark Side of the Moon-skiva tillsammans med snus och vindruvor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 "Njuter" av det här....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Jag njuter av crushcrushcrush (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Sista timmarna av ledighet innan skolan börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Njuter av att folk börjar idag, imorgon, ja, denna veckan. Tror resten av Kalmar börjar på torsdag, medan min skola inte börjar förrens på Måndag nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Njuter ganska ordentligt över att ha tagit bort min gomställning. Fett skönt. Sitter och slickar mig i gommen hela tiden bara för att känna så den inte är där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 24 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 "Njuter" av det här....... Hög njutningsfaktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Hög njutningsfaktor. Finns inget mer att njuta över. Armen jag anväder 99% av min vakna tid är "borta" i en månad nu, så allt är så jävla avigt, samtidigt som mindator har crashat (vilken jag också har min tv) så jag kan inte sitta vid en dator (tar 10x så lång tid att skriva med en hand) kan inte spela nått, varken PC eller PS3 och ingen TV. Va i helvete ska man nu göra i en hel jävla månad mer än sova (vilket med suger, måste ligga på rygg vilket jag aldrig gjort innan, sen vaknar man på nätterna av värk innanför gipset). Ne, detta är någ det närmsta självmord det går komma, alla polare jobbar, jag kommer gå in i väggen så det står härliga till. Kan inte köra bil heller så kan inte ta mig någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 24 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Finns inget mer att njuta över. Armen jag anväder 99% av min vakna tid är "borta" i en månad nu, så allt är så jävla avigt, samtidigt som mindator har crashat (vilken jag också har min tv) så jag kan inte sitta vid en dator (tar 10x så lång tid att skriva med en hand) kan inte spela nått, varken PC eller PS3 och ingen TV. Va i helvete ska man nu göra i en hel jävla månad mer än sova (vilket med suger, måste ligga på rygg vilket jag aldrig gjort innan, sen vaknar man på nätterna av värk innanför gipset). Ne, detta är någ det närmsta självmord det går komma, alla polare jobbar, jag kommer gå in i väggen så det står härliga till. Kan inte köra bil heller så kan inte ta mig någonstans. Jobbigt. Faktiskt aldrig tänkt på hur mycket en bruten arm/handled egentligen kan ställa till med. Men datorn kan du kanske fixa, eller be någon hjälpa dig med den? Så du kan se TV och klicka runt på internet iallafall. Sen kan du sitta hemma, dricka öl och se TV en månad, eller hur länge du nu blir sjukskriven. Kommer kännas skönt att komma tillbaka till jobbet efter det! Du kommer längta! Om du ´har een automatväxlad bil kan du köra med en arm. Om du känner någon som har en automat så fråga om ni kan byta en tid bara. Fick du inga värktabletter, typ tradolan mot smärtan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Jobbigt. Faktiskt aldrig tänkt på hur mycket en bruten arm/handled egentligen kan ställa till med. Men datorn kan du kanske fixa, eller be någon hjälpa dig med den? Så du kan se TV och klicka runt på internet iallafall. Sen kan du sitta hemma, dricka öl och se TV en månad, eller hur länge du nu blir sjukskriven. Kommer kännas skönt att komma tillbaka till jobbet efter det! Du kommer längta! Om du ´har een automatväxlad bil kan du köra med en arm. Om du känner någon som har en automat så fråga om ni kan byta en tid bara. Fick du inga värktabletter, typ tradolan mot smärtan? Försökt pilla i datorn, otroligt svårt med en hand, fel hand dessutom. Testa själv att göra något vardagligt med en fel hand. Problematiskt att bara gå och pissa, jeans kan man glömma. Kan inte dricka öl för jag går på tabletter, vilka hjälper, men dom avtar på natten, det är därför jag vaknar. Har i nödfall farsans ruttna V40, men det är urdåliga bromsar på den och stereon är trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 vad hände med att browsa wiki? Det kan du göra! Och om du inte orkar läsa så finns det mycket härliga saker på youtube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grauers Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Fiskbullar i hummersås och potatis mos och FY FAN VAD GOTT DET ÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Försökt pilla i datorn, otroligt svårt med en hand, fel hand dessutom. Testa själv att göra något vardagligt med en fel hand. Problematiskt att bara gå och pissa, jeans kan man glömma. Kan inte dricka öl för jag går på tabletter, vilka hjälper, men dom avtar på natten, det är därför jag vaknar. Har i nödfall farsans ruttna V40, men det är urdåliga bromsar på den och stereon är trasig. Fyfan vad dystert du får det att låta Stellan, ryck upp dig. Om en månad är du igång och slår nya hål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Jag njuter av att vara jävligt pigg, taggad och frisk. Njuter av att vara så positivt inställt med skola och allt dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Att jag inte panikhostat på hela dagen och att jag ska sova till 0513 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Fyfan vad dystert du får det att låta Stellan, ryck upp dig. Om en månad är du igång och slår nya hål! Känner mig bara så handikappad. Det enda jag gör på veckorna är att jobba fram till midnatt, spela lite dator på natten och sen sova. Jag kan inte göra något utav det, fan jag kan inte ens runka om jag skulle få det tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts