Karl-Gunnar Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Frågan lyder helt enkelt: Vad njuter ni av just nu? Det kan egentligen vara vad som helst. En kopp kaffe, en öl eller bara tanken på att du har fyra veckors ledighet framför dig. Själv njuter jag ett kallt glas mjölk och ännu en ledig dag på semestern. Letade en sån här tråd men kunde inte hitta någon. Ber om ursäkt om det redan fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Just nu? Nu sitter jag och runkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Jag sitter och drar i kuken så jag antar att det är det jag njuter av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 14 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) Hoppades på lite seriösare respons, men jag antar att jag hade för höga förhoppningar på ett forum fullt av hormonstinna tonåringar.. Redigerad 14 juli, 2009 av Karl-Gunnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Hoppades på lite seriösare respons, men jag antar att jag hade för höga förhoppningar på ett forum fullt av hormonstinna tonåringar.. Jag är seriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Kanontråd! Just nu sitter jag och njuter av att jag är nybliven moderator på gtastunting.net, det är sköj. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Kanontråd! Just nu sitter jag och njuter av att jag är nybliven moderator på gtastunting.net, det är sköj. :yes: Haha, kul! Jag njuter av juicen jag gick och köpte till frukost igår och rostade mackor med ost och marmelad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Kanontråd! Just nu sitter jag och njuter av att jag är nybliven moderator på gtastunting.net, det är sköj. :yes: Är det fortfarande temp-forumet som gäller? :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Lyssnar på Mr.Mister - Broken Wings. Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) Njuter av att få ligga i min säng. Edit: 3000 posts! Redigerad 14 juli, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Härlig tråd! Just nu avnjuts en Premier och lite country music. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 En stor kopp russian earl grey-té (gigantisk, really - en halv liter, blev stört glad när jag hittade den på en loppis för några dagar sedan), och Flight of the Conchords, avsnitt 11 - The Actor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Avnjuter för tillfället en donut med nougat fyllning och en cola till det. Mmmmmm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Är det fortfarande temp-forumet som gäller? :< http://www.gtastunting.net/forumsv2/index.php?act=idx Det här kanske är mer av en Lounge-tråd, förresten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Jag sitter och njuter av frihet. Det är la gött? Och tanken på att jag snart ska repa, håller på att förgå mig av rastlöshet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 http://www.gtastunting.net/forumsv2/index.php?act=idx Det här kanske är mer av en Lounge-tråd, förresten... WAT? -- Just nu så njuter jag av en kopp kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Stort glas iste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) Jag njuter av att jag snart ska till sommarstugan, och att jag nu har trådlöst bredband! Oj, tre inlägg här redan. Redigerad 14 juli, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Klockren lounge-tråd. Spammigare kan det inte bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 14 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Nu njuter jag av en kall trocadero och röktobak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts