GTaJäGaReN Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 lägg märke till att posten är editerad saffes? de stog förlåt innan, så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 vad är det för fel med det då??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 jag tänkte göra som GTaJäGaReN. när han skulle göra en GTA3 bana till GTA1 men jag ska testa och göra GTA: vice city istället och så kanske jag skulle göra en del uppdrag som stämer in med GTA:VC och jag ska lägga en del bilder så ni kan se hur det går lYCKA TILL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 det vore grymt!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Status: Har inte haft tid att göra på bana. Kanske ska sluta med banan vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
su per Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 nej sluta inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 hur går det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 hur går det?? Enligt vissa källor så har LunCh inte gjort något på banan, men eftersom några vill att han ska göra den så blev han intresserad och ska kanske fortsätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag ska säga som det är. Har inte tid just nu, men nån gång i fram tiden tror jag att jag ska börja igen Vi får se om jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag ska säga som det är. Har inte tid just nu, men nån gång i fram tiden tror jag att jag ska börja igen Vi får se om jag orkar du går i mina fotspår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 vilka fotspår?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Det är ett uttryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 ja just det jägaren gjorde ju samma som lunchan gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 ja just det jägaren gjorde ju samma som lunchan gjorde jao, fast Liberty City istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 jao, fast Liberty City istället.. men du slutade med banan totalt eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 när är du klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Skicka inte samma meddelande två gånger! reta inte upp dig på sånt, jag har också råkat skicka två likadana meddelanden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 finns det en screenshot på den som jägaren gorde?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 reta inte upp dig på sånt, jag har också råkat skicka två likadana meddelanden.. och vad har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 och vad har det med saken att göra? Att du gnäller för en dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts