LunCh Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 jag tänkte göra som GTaJäGaReN. när han skulle göra en GTA3 bana till GTA1 men jag ska testa och göra GTA: vice city istället och så kanske jag skulle göra en del uppdrag som stämer in med GTA:VC och jag ska lägga en del bilder så ni kan se hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Lycka till, själv har jag en nästan helt färdig bana som bara behöver några uppdrag till innan den släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Lycka till, själv har jag en nästan helt färdig bana som bara behöver några uppdrag till innan den släpps. tack ska du ha men kan jag fråga dig om jag behöver hjälp med tex uppdrag och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Lycka till LunCh! Råttan kan göra bilder och jag musikfiler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 tack ska du ha men kan jag fråga dig om jag behöver hjälp med tex uppdrag och sånt? Visst jag känner till många bra program och kan en hel del om om Mission.ini programmering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 (redigerad) här är första bilden på GTA1:Vice City det är Ocean view hotelet bild Redigerad 17 mars, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 (redigerad) Snyggt! Redigerad 18 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Tack! men nu har jag stött på ett problem detta fel medeland kommer upp när jag ska uppna map filen bild på felet kan nån hjälpa mig med det? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Tack! men nu har jag stött på ett problem detta fel medeland kommer upp när jag ska uppna map filen bild på felet kan nån hjälpa mig med det? Tacksam för svar! Öppnar du rätt filformat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Går de bra me banan LunCh? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 (redigerad) Tack! men nu har jag stött på ett problem detta fel medeland kommer upp när jag ska uppna map filen bild på felet kan nån hjälpa mig med det? Tacksam för svar! Har du bara en sparfil? Redigerad 22 mars, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Status: har gjort lite men har inte haft så mycket tid bild kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Status: har gjort lite men har inte haft så mycket tid bild kommer ok, bra... nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 gå in här och kolla på bilden här klicka sen in på modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Skicka inte samma meddelande två gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 (redigerad) förlåt då :'( Redigerad 30 mars, 2003 av saffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 lägg märke till att posten är editerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts