VenoM Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 G'day, har länge sökt efter ett bra program för att merga (slå ihop) två avi-filer till en, och har testat ett tiotal program som kom fram när jag googlade, men alla sög, format could not be recognized, you have to buy the program och w/e. Någon som har ett förslag? Behöver verkligen ett program för att göra mitt mediebibliotek komplett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Virtual Dub kanske, eller helt enkelt en videoredigerare - så till exempel Sony Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 G'day, har länge sökt efter ett bra program för att merga (slå ihop) två avi-filer till en, och har testat ett tiotal program som kom fram när jag googlade, men alla sög, format could not be recognized, you have to buy the program och w/e. Någon som har ett förslag? Behöver verkligen ett program för att göra mitt mediebibliotek komplett. Varför inte bara använda Windows Movie Maker (Om du kör Windows)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Virtual Dub kanske, eller helt enkelt en videoredigerare - så till exempel Sony Vegas. Happ, får testa det, tack! Varför inte bara använda Windows Movie Maker (Om du kör Windows)? Windows Movie Maker existerar inte i Windows 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Windows Movie Maker existerar inte i Windows 7. Fuck you. http://www.downloadsquad.com/2009/02/11/wi...ista-windows-7/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 (redigerad) Virtual Dub kanske, eller helt enkelt en videoredigerare - så till exempel Sony Vegas. Testade VirtualDub, så, tog några försök, sen funkade det, så, filmen spelades upp osv. Dock blev EN film 73 gigabyte stor, vilket känns lite... Overkill. Fuck you. http://www.downloadsquad.com/2009/02/11/wi...ista-windows-7/ Okej, så det fanns som Download, men det tar nästan 10 min att bara importera ena avi-filen, och fuck de. Redigerad 11 juli, 2009 av VenoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Du får tanka ett codec. Xvid är att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 (redigerad) Sony Vegas hade jag valt. Att importera filmerna tar ju 0 sekunder, dock kan exporteringen ta sin tid om du nu inte väljer att exportera i halvdant kvalite. Redigerad 11 juli, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 (redigerad) Testade VirtualDub, så, tog några försök, sen funkade det, så, filmen spelades upp osv. Dock blev EN film 73 gigabyte stor, vilket känns lite... Overkill. Okej, så det fanns som Download, men det tar nästan 10 min att bara importera ena avi-filen, och fuck de. Huh? Om du drar den direkt från mappen till programmet så behöver den inte exporteras alls. Redigerad 12 juli, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Huh? Om du drar den direkt från mappen till programmet så behöver den inte exporteras alls. Eh? Drar jag den från mappen till programmet IMPORTERAR jag den, inte exporterar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts