Gof Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Om vi ska prata smörgåsar och norrland så är det glöhoppa, med smör och ost som gäller! Finns fan inget bättre bröd, helst skall den inmundigas med en stor tallrik kålsoppa också. Haha. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Om vi ska prata smörgåsar och norrland så är det... STOMP som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Njuter just nu av en "Pågen Rosta" som har smör, skinka, ost, salami och 3-4 gurkbitar på sig. Samt är dom rostade. Yummy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Under mina nattmackeutforskningar jag ibland har innan läggdags har jag nu gjort en stor upptäckt; leverpastej och köttbullar går sjukt bra ihop! I mitt fall gällde det köpta köttbullar i stil med mamma scans, men det betyder inte att det inte fungerar även med hemlagade. Insisterar å det dyraste att detta är något ni borde prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts