BroDD Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 (redigerad) Har ny dator nu och nu när jag kollar i en mapp så ser jag inte bilderna. Jag ser själva filerna och en bild-ikon, men man brukar väll se små miniatyrbilder där? På bilden här ser det alltså ut nu, men jag vill ha det så att man ser vad varje bild är, går inte det att fixa? Bilden med olika bilder är så jag vill ha det blblblbl.bmp Redigerad 10 juli, 2009 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Har ny dator nu och nu när jag kollar i en mapp så ser jag inte bilderna. Jag ser själva filerna och en bild-ikon, men man brukar väll se små miniatyrbilder där? På bilden här ser det alltså ut nu, men jag vill ha det så att man ser vad varje bild är, går inte det att fixa? Kan vara att det är inställt på ikoner: Som standard i Vista så är det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Jag måste ju ha "medelstora ikoner" annars blir det så litet så jag ser inte ens att det är nån bild där. Ingen inställning som tar bort den här fula standardikonen för bilder och istället visar varje bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts