-Razz- Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 älskar när det regnar(spöregn=inte bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Mellan 0 till -5 grader, kristallklar himmel, mycket snö förutom på skridskobanan där man kan åka och njuta samtidigt som man sätter den i krysset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Seriöst, 24 grader celsius och klar himmel är mitt absoluta favoritväder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Mellan 0 till -5 grader, kristallklar himmel, mycket snö förutom på skridskobanan där man kan åka och njuta samtidigt som man sätter den i krysset. Daim? Klar himmel, lagom varmt. En mysig stockholmskväll, gief! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Daim? Japp (höhööö...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Sommar och sol. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Gillar väl det mesta beroende på mitt humör. Men hagel är väl ingen direkt hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 En riktigt solig dag i ett snötäckt vinterlandskap slår det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 (redigerad) Sol samt 25+ alternativt dimma. Stekande sol är aldrig fel och när dimma lägger sig kring arkitekturen är det på något sätt stämingsfullt. Redigerad 15 augusti, 2009 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Ett väder då det inte är för varmt och inte för kallt. Helst under 20 grader men ändå sol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Majväder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Snö äger om man är ute och går med en vovve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 Utan tvekan : Mega-värme och inte ett moln så långt ögat kan nå. Sen när dagen går över i en ljummen sommarkväll, det är så magiskt. När den svenska sommaren väl finns där så är den oslagbar. Sen är det helt klart något charmigt med hösten, då regnet och löven faller. Romantiskt om inte annat. Vinter är värdelöst, kanske magiskt första gången snön faller. Men jag är inget stort fan av vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 Jag vet inte riktigt ja, men det vädret som är hos mig nu är rätt så skönt på något sätt. Börjar bli lite höstigt här, dvs halvkallt men fortfarande varmt och man känner hur det luktar speciellt i luften. Jag tror nog att favoriten är på höstfronten när bladen börjar bli gula/röda på träden, det är lite små kyligt och man känner den speciella "höst lukten" ute. Annars är ju också en vinterkväll med lätt snöande och 0 till 5 minus grader också en favorit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 En riktigt solig dag i ett snötäckt vinterlandskap slår det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 På vintern ska det snöa, annars ska det vara soligt eller ordentligt regn. Hatar när det bara ligger pölar på marken. Jag sparade till en gitarr fram till nu i sommar, och hade ingen lust att köpa nya skor. Jag hade dock ett osynligt hål någonstans i vänstra skon som gjorde att jag alltid blev dyngsur så fort jag gick ut, dock bara om ena strumpan. Därför har jag mycket svårt för när det är blött på marken. När det spöregnar spelar det ingen roll iallafall, då blir man ändå blöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Regn eller sol. tycker inte om vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Älskar soliga dagar och regniga nätter. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Utan tvekan : Mega-värme och inte ett moln så långt ögat kan nå. Sen när dagen går över i en ljummen sommarkväll, det är så magiskt. När den svenska sommaren väl finns där så är den oslagbar. Sen är det helt klart något charmigt med hösten, då regnet och löven faller. Romantiskt om inte annat. Vinter är värdelöst, kanske magiskt första gången snön faller. Men jag är inget stort fan av vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts