antepanteboy Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Tjenare! Nu är sommarjobbet avklarat och en ganska hyffsad lön sätts snart in på mitt konto. Tänkte unna mig själv någonting jag velat ha i några år nu - en systemkamera. Jag vill gärna ha tips och råd av sånna som vet mycket om sånt och som kan rekomendera någon bra. Lönen jag får ligger strax över 6000, så mer än 4000 vill jag inte betala. Alla tips är välkommna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 (redigerad) I senaste Råd&Rön testade de systemkameror och Canon EOS 1000D var modell som vann bland flera betydligt dyrare. Den ligger runt 4000. Nu litar jag inte jättemycket på R&R:s kunskap inom det här området men den kan nog vara värd att kolla vidare på iaf! Redigerad 7 juli, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts