Vice. Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Reglerna är enkla. En bild postas och ni skall gissa vad som händer på bilden. När någon gissar rätt, eller den som postat bilden anser att någon kommit tillräckligt nära svaret, får den personen posta nästa bild. Lycka till. Första bilden, gissa på (ganska lätt): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Stuntman-in-action? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Stuntman-in-action? Nix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 En snubbe som blir ägd av en tjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 En snubbe som blir ägd av en tjur. Rätt. Det är tjurrusningen i San fermin. Hatten är din. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 En kille får en hink med sylt slängd på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 En kille får en hink med sylt slängd på sig? Någon råkar spilla sylt på en bild. Anyways, i redeem this topic to death. Jag tror inte att folk kommer att orka leta reda på bilder där spännande saker händer, för att sedan klippa ut en del utav bilden och sedan posta här. Jag skulle iaf inte orka. Men det är ju iofs bara jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Anyways, i redeem this topic to death. Jag tror inte att folk kommer att orka leta reda på bilder där spännande saker händer, för att sedan klippa ut en del utav bilden och sedan posta här. Jag skulle iaf inte orka. Men det är ju iofs bara jag det. Det är ju lite som "posta en del av en bild på en kändis"-tråden (gissa kändisen? ). Då klippte man ju ut en del av ansiktet, för att sedan posta en större del osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 En kille får en hink med sylt slängd på sig? Någon råkar spilla sylt på en bild. Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Däckad person får _______ hällt på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Pajätartävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 (redigerad) Saft hälls på någon som sover? Redigerad 8 juli, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Flubber-experiment gone terribly wrong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 En snubbe har fått ansiktet bortskjutet med en hagelbrakare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Däckad person får _______ hällt på sig? Pajätartävling Saft hälls på någon som sover? Flubber-experiment gone terribly wrong? En snubbe har fått ansiktet bortskjutet med en hagelbrakare? Nej. ** Vice, jag ger en lite större bild för detta verkar inte leda någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 tvättar sig eller nått? s: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 tvättar sig eller nått? s: Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 En liten ledtråd kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Nope. Ledtråd? Har vridit och vänt på bilden och stirrat mig vanvettig, men blir inte klokare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts